Online marketing típusai és gyakorlati alkalmazásuk a Follow Marketing Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Gabriella
További közreműködők: Szabó Edit
Kulcsszavak:célcsopor(tok)
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
vállalkozó(k)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47421
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom az online marketing kialakulásáról, trendjeiről és kommunikációs eszközeiről szól. Bemutatom a közösségi média hódítását, a kkv-k online világhoz való hozzáállását és a marketinstratégia lényegét is. A gyakorlati helyem a Follow Marketing Kft. volt, ezt is ismertetem és a tapasztalataimat megosztom. Szó lesz az e-kereskedelemről is, mert úgy gondolom hozzá kapcsolódik a digitális fejlődéshez. A gyakorlatban szerzett tudásomat igyekeztem összekapcsolni az elméleti anyagokkal, ábrákon keresztül is szemléltettem egyes részeket. Remélem sikerül közelebb hoznom az online marketinget az olvasóhoz.