A hazai ingatlanpiac a Duna House optikáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Istenes Anna Franciska
További közreműködők: Szabó Edit
Kulcsszavak:ingatlanértékesítés
ingatlanpiac
marketingstratégia
márkaépítés
piaci elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47422

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47422
005 20230907143010.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Istenes Anna Franciska 
245 1 2 |a A hazai ingatlanpiac a Duna House optikáján keresztül  |c Istenes Anna Franciska  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomban bemutatom a hazai ingatlanpiac működését és sajátosságait az ország legismertebb ingatlanközvetítő cégének optikaján keresztül. A dolgozatomban külön fejezetet szenteltem a hazai ingatlan piaci szereplők bemutatására, valamint az elmúlt évek nehézségeiből (Covid, infláció, háború) adodó piaci átrendeződésre. Ugyan ebben a fejezetben bemutatom azokat a marketing eszközöket is kel a Duna House a magyar igatlanpiac egyik legsikeresebb szereplője lett. Írásom leghansúlyosabb része természetesen a Duna House marketingstratégiájának bemutatásáról szól, amit személyes gyakorlatom alatt szerzett tapasztalatommal is kibővítettem. 
695 |a ingatlanértékesítés 
695 |a ingatlanpiac 
695 |a marketingstratégia 
695 |a márkaépítés 
695 |a piaci elemzés 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47422/1/2%20Szakdolgozat%20Istenes%20Franciska.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47422/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Istenes%20Franciska.pdf  |z Dokumentum-elérés