Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balázs Viktor
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Kulcsszavak:.NET Framework
20. század
Amerikai Egyesült Államok
közösségi média
reklám
televízió
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47429
Leíró adatok
Kivonat:Az első digitális marketing eszközök a 90-es évek végén. Ebben afejezetben azt vizsgáljuk, hogy az internet milyen lehetőségeket biztosított akorai stádiumában. Milyen hatással volt a fiatalokra, milyen marketingeszközökkel próbálták őket megfogni. Megfigyelhetjük, hogy bármilyenkereskedelmi vagy szórakoztatóipari újításról beszélünk, az innovációhoz mindighozzátartozik az ahhoz kapcsolódó kereskedelemi és marketingkommunikációs módszerekfejlesztése is. A marketing elengedhetetlen eszköze, hogy mindig a legmodernebbtechnikákhoz alkalmazkodjon. A digitális marketing eszközök megjelenése azinternet elindulásával egy időben van jelen a köztudatban. Megemlíthetjük aztis, hogy a korábban bolti vásárlást felváltotta az online vásárlás, ami az időelőrehaladtával elkezdett fejlődni, amely nem csak az értékesítőknek és avásárlóknak tette sokkal egyszerűbbé és praktikusabbá az árucserét, de aze-commerce jelentősen hozzájárult a digitális marketing azon formájához,melyről ma is beszélünk. Az internet elődje korábban teljesen más funkcióttöltött ki, napjainkhoz képest. Kezdetben különböző számítógépek összekötése, ésa közös kommunikáció volt a cél. A 90-es években sok formabontó technológiaújításról beszélhetünk, melyek megváltoztatták a világot. A mobiltelefonok megjelenésével egy időbenkezdett el az internet is terjedni. Az internet megjelenésével akeresőrendszerek is kialakultak, mely marketingkommunikációs szempontbóltöbbszörösen hasznos volt. A 90-es évek végéről bátran beszélhetünk úgy, mint amarketingeszközök fejlődésének aranykora. E-mai a kereskedelemben. A digitálismarketing történetében az e-mail megjelenése és elterjedése jelentős mérföldfővolt. Az e-mail nem csak aze-kereskedelmet indította be, de ismert és kevésbé ismert cégek számára ez egyúj felület volt, ahol tudták a saját termékeket akár személyre szabottanspecifikusan megcélzott személyek számára értékesíteni. A nyomtatott reklám azírott reklámhoz képest, ugyanis másmilyen eszközökkel dolgozik. Napjainkban nagyobbarányban van jelen a vizuális tartalom, mint az írott, azonban ez az arány másvolt a korábbiakhoz képest.