Magyarország Kormányának „Maradj otthon!” nevű kampánya és annak hatása a járványügyi helyzetre és a magyar gazdaságra a Covid19-pandémia idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ladjánszki Lilla Regina
További közreműködők: Kékesdi-Boldog Dr. Dalma
Szondi Dr. György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gazdaság
koronavírus-járvány (COVID-19)
közösségi média
média
reklám
reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47430
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a magyar kormány koronavírus-járvánnyal kapcsolatos intézkedéseit, kampányait, összehasonlítsam a „Maradj otthon!” és a „Ne maradj otthon!” kampányokat, valamint mindezek gazdaságra gyakorolt hatásait. A Covid19-járvány a 2020-as évek legmeghatározóbb történése, hiszen a pandémia akarva vagy akaratlanul is, de hatással volt az emberi kapcsolatokra, az utazási és a higiéniai szokásokra, az anyagi biztonságra és a lelki egészségre. A járvány alapjaiban rengette meg korábbi biztonságérzetünket, a korábbi kiszámítható életünket felváltotta a bizonytalanság. A járványügyi intézkedések, korlátozások mindannyiunkban más-más érzéseket váltottak ki: egyeseknek a járvány első szakaszában egyáltalán nem ítélték meg súlyosnak a helyzetet, másokat tovább aggasztották a szigorítások, és volt, akinek az otthonmaradás biztonságot adott. Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a magyar kormány koronavírussal kapcsolatos kampányaira miért volt szükség, és hogy azok miként befolyásolták a magyar polgárok Covid19-hez való hozzáállását. Dolgozatomban kitérek továbbá e két kampány magyar gazdaságra gyakorolt hatására is.