Magyarország Kormányának „Maradj otthon!” nevű kampánya és annak hatása a járványügyi helyzetre és a magyar gazdaságra a Covid19-pandémia idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ladjánszki Lilla Regina
További közreműködők: Kékesdi-Boldog Dr. Dalma
Szondi Dr. György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gazdaság
koronavírus-járvány (COVID-19)
közösségi média
média
reklám
reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47430

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47430
005 20230907143021.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ladjánszki Lilla Regina 
245 1 0 |a Magyarország Kormányának „Maradj otthon!” nevű kampánya és annak hatása a járványügyi helyzetre és a magyar gazdaságra a Covid19-pandémia idején  |c Ladjánszki Lilla Regina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a magyar kormány koronavírus-járvánnyal kapcsolatos intézkedéseit, kampányait, összehasonlítsam a „Maradj otthon!” és a „Ne maradj otthon!” kampányokat, valamint mindezek gazdaságra gyakorolt hatásait. A Covid19-járvány a 2020-as évek legmeghatározóbb történése, hiszen a pandémia akarva vagy akaratlanul is, de hatással volt az emberi kapcsolatokra, az utazási és a higiéniai szokásokra, az anyagi biztonságra és a lelki egészségre. A járvány alapjaiban rengette meg korábbi biztonságérzetünket, a korábbi kiszámítható életünket felváltotta a bizonytalanság. A járványügyi intézkedések, korlátozások mindannyiunkban más-más érzéseket váltottak ki: egyeseknek a járvány első szakaszában egyáltalán nem ítélték meg súlyosnak a helyzetet, másokat tovább aggasztották a szigorítások, és volt, akinek az otthonmaradás biztonságot adott. Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a magyar kormány koronavírussal kapcsolatos kampányaira miért volt szükség, és hogy azok miként befolyásolták a magyar polgárok Covid19-hez való hozzáállását. Dolgozatomban kitérek továbbá e két kampány magyar gazdaságra gyakorolt hatására is. 
695 |a gazdaság 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a közösségi média 
695 |a média 
695 |a reklám 
695 |a reklámkampány 
700 1 |a Kékesdi-Boldog Dr. Dalma  |e ths 
700 1 |a Szondi Dr. György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47430/1/Szakdolgozat%20Ladj%C3%A1nszki%20Lilla%20Regina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47430/2/biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_LaL_KBD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47430/3/Ladj%C3%A1nzsky_k%C3%BCls%C5%91b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés