Magyarország Kormányának „Maradj otthon!” nevű kampánya és annak hatása a járványügyi helyzetre és a magyar gazdaságra a Covid19-pandémia idején
Elmentve itt :
Szerző: | Ladjánszki Lilla Regina |
---|---|
További közreműködők: |
Kékesdi-Boldog Dr. Dalma
Szondi Dr. György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | gazdaság koronavírus-járvány (COVID-19) közösségi média média reklám reklámkampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47430 |
Hasonló tételek
A járványügyi intézkedések hatása a hazai, illetve nemzetközi gazdaságra és kereskedelemre
: Szabó Zsanett
: Szabó Zsanett
Pandémia hatása a gazdaságra
: Sebők Zsófia
: Sebők Zsófia
Az Iszlám Állam propaganda kampánya
: Varga Kitti Noémi
: Varga Kitti Noémi
Kapcsolódás és megküzdés - Pandémia idején.
: Kiss Zsófia Ilona
: Kiss Zsófia Ilona
Az informatika virágzása pandémia idején
: Vámos Gabriella
: Vámos Gabriella
Otthon Digitalizáció Az Okosotthonok Piaca Magyarországon
: Magurszky Lehel
: Magurszky Lehel
Munkaszervezés és munkavégzés a pandémia idején
: Gégény Viktória
: Gégény Viktória
A járműipar helyzete a pandémia idején
: Ragó Bence
: Ragó Bence
Új munkavállalók integrálása a pandémia idején
: Tóth Roberta
: Tóth Roberta
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
Felhő otthon és a nagyvilágban
: Balla Ádám
: Balla Ádám
Munkahelyi stressz otthon az otthoni munkavégzés hatásai a munkavállalóra
: Cziráky Zsombor Zsolt
: Cziráky Zsombor Zsolt
A légi közlekedés helyzete - változások a pandémia idején
: Pogány Enikő Ráhel
: Pogány Enikő Ráhel
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
A home office hatása a munkavállalókra pandémia idején
: Benke Diána
: Benke Diána
Az Utazás Kiállítás szervezésének sajátosságai a pandémia idején
: Németh Linett Fanni
: Németh Linett Fanni
A Járványügyi Intézkedések hatása a CO-OP Star Zrt.-re
: Kiss Máté
: Kiss Máté
A pandémia hatásai a gazdaságra és az irodai munka világára
: Nyírő Dávid
: Nyírő Dávid
Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon
: Kántor Orsolya
: Kántor Orsolya
A Triathlon World nevű vállalkozásom felépítése, marketingstratégiája
: Kovács Fruzsina Dóra
: Kovács Fruzsina Dóra
Rendezvények a Benedekék Falodája nevű vendéglátóegységen keresztül.
: Benedek Géza Márton
: Benedek Géza Márton
Okos otthon megoldások a hazai piacon
: Huszti Dominika
: Huszti Dominika
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás
: Kerekes Tamás
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
A COVID-19 hatása a munkaerőpiaci helyzetre
: Rozgonyi Péter
: Rozgonyi Péter
A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
Karrierváltás pandémia idején – karrierváltás IT irányba és a programozó boocampek
: Toma Emília Erzsébet
: Toma Emília Erzsébet
A kialakult járványügyi helyzet hatása egy hazai futárszolgáltató cég működésére, marketingtevékenységére
: Szabó Dominik Vendel
: Szabó Dominik Vendel
Nemzetközi összefogás az Iszlám Állam nevű terrorszervezet ellen
: Oszlánczi Sára
: Oszlánczi Sára
A Chocolate Paradise nevű induló vállalkozás üzleti terve
: Lónai Dorina
: Lónai Dorina
A pandémia hatásai a globális logisztikai folyamatokra, kihatással a startupokra, valamint egy Magyarországon működő startup reagálása a kialakult helyzetre
: Bársony Rozina
: Bársony Rozina
A pandémia hatásai a globális logisztikai folyamtokra, kihatással a startupokra, valamint egy Magyarországon működő startup reagálása a kialakult helyzetre
: Bársony Rozina
: Bársony Rozina
Az IKEA "Fenntarthatóbb Élet Otthon" kampányának vizsgálata
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
A turizmus és a budapesti szállodák helyzete a pandémia idején
: Erdélyi András László
: Erdélyi András László
A Brexit hatása a nemzetközi közúti szállítmányozásra a pandémia idején
: Kátai Gergely
: Kátai Gergely
A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Az Ökumenikus Segélyszervezet projektmenedzsmentje és adománygyűjtési lehetőségei az adventi kampánya során
: Bihari Barnabás
: Bihari Barnabás
Okosvárosok és intelligens otthon rendszerek hatásai a mindennapokra
: Varga Valentin Olivér
: Varga Valentin Olivér
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta
: Jász Jerne Sarolta
A miko-, kis- és középvállalkozások kedvező finanszírozási lehetőségei a pandémia idején
: Pecsova Petra
: Pecsova Petra
Hasonló tételek
-
A járványügyi intézkedések hatása a hazai, illetve nemzetközi gazdaságra és kereskedelemre
: Szabó Zsanett -
Pandémia hatása a gazdaságra
: Sebők Zsófia -
Az Iszlám Állam propaganda kampánya
: Varga Kitti Noémi -
Kapcsolódás és megküzdés - Pandémia idején.
: Kiss Zsófia Ilona -
Az informatika virágzása pandémia idején
: Vámos Gabriella