Verseny a fennmaradásért Kisvállalkozók és termelők a nagymárkákkal szemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zöldi-Tóth Réka Anikó
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
Kifli.hu Shop Kft.
kisvállalkozások
multinacionális vállalatok
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47437
Leíró adatok
Kivonat:Amai gyorsan fejlődő digitális jelenlétben egyre nehezebb e-kereskedelmikisvállalkozásként érvényesülni, szükséges a folyamatos innováció és kreatívötletek beépítése. Ez a növekvő jelenlét adta kutatásom alapját, hogymegvizsgáljam az online kereskedelem piacán a fennmaradási lehetőségeket kisvállalkozókszámára, ide érte a reklámok, online jelenlét és ügyfélélmény nyújtásánakfontosságát. Főszerepben az erre rendkívüli módon odafigyelő, ma már középvállalkozásnaktekinthető Kifli.hu ügyfélszerzési- és megtartási módszereit elemzem, illetve atémára épülő primer kutatásomban keresem a választ a hazai preferenciákra.Kulcsszavak:e-kereskedelem, kisvállalkozások, Kifli.hu Shop Kft, Multinacionálisvállalkozások, online jelenlét.