Boboo Budapest digitális marketing stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kowalski Boglárka
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Szabó Bálint
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális felületek
kommunikáció
marketingkommunikáció
piackutatás
stratégiai kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47445
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témájaa Boboo Budapest nevű magyar fesztivál ruhavállalkozás digitális marketingstratégiájának megalkotása, és ami a téma inspirációját illeti és -az idézet isazt sugallja, hogy a startup sikeréhez szükség van a szenvedélyre, amely azötlet mögött áll, valamint a kitartásra, hogy az úton felmerülő nehézségeketlegyőzzük. Marc Benioff, a Salesforce alapítója és vezérigazgatója több mint 20éve vezeti sikerrel a világ egyik legnagyobb CRM (customer relationshipmanagement) szoftvercégét, és a vállalkozói siker kulcsát a szenvedélyben és akitartásban látja. Az idézetében hangsúlyozza, hogy azok érik el a legnagyobbsikereket, akik képesek túljutni az akadályokon és a nehézségeken, mert olyanszenvedélyt éreznek az ötletük iránt, amely motiválja őket. Ebben az idézetbenmegfogalmazott gondolatok is motiválnak a vállalkozásépítést illetően nap mintnap, és arra bátorítanak, hogy a Boboo Budapest startup vállalkozás digitálismarketing stratégiájának kidolgozása során tartsam szem előtt a szenvedély és akitartás fontosságát.Vajon van kereslet afesztivál orientált ruhákra? Van piaca az elképzelésünknek, ha igen mekkora?Hogyan épül fel egy magyar brand a nulláról indulva? Vannak-e startupspecifikus digitális marketing eszközök, és ha igen, melyek ezek, amelyekkel aleghatékonyabban tudunk dolgozni és hosszútávon kifizetődő? Szakdolgozatomcélja e területben való kutatás és az eredmények feltárása. A kutatás közben ahazai piacra koncentráltam – a mélyinterjúkat is hazai ruhamárka alapítókkal/kreatív marketing szakemberekkel végeztem el, akik segítettek feltárni amarketing és márka közötti rejtelmeket.