Az ingatlanmarketing pszichológiája, és az okosotthonok elterjedése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somogyvári Odetta
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:adatkezelés
business law
business marketing
globális marketing
ingatlan
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47448
Leíró adatok
Kivonat:A lakásvásárlás az egész világot érintő, globális kérdés.Több száz ingatlan iroda van jelen a piacon, több millió bejegyzett ingatlanügynökkel, igy nagyon fontos hogynaprakészek legyünk, illetve egy jól működő marketingstratégiát kelllétrehozni, és meg kell értelni a marketingpszichológiát. Ingatlanos szemmelfontos tudomást venni arról, hogy a leadgenerálás hatékonymarketinggel kezdődik. A honlap, a szakértelem, a Social Media mind nagyszerepet játszik benne. Így a dolgozatban lépésről lépére összegyűjtöttem alegfontosabb ingatlanmarketing lépéseket, hogy az ingatlanpiacon a lehetőlegyorsabban, és legegyszerűbb módon tudjon végbe menni az üzletzárás. Ha jóingatlanosok szeretnénk lenni, fontos tisztában lenni az adott országingatlanpiaci helyzetével. Magyarországon az elmúlt években több változás isvégbe ment, illetve az árak alakulása és a célcsoport is változott. Fontoselkülöníteni a fővárost, és a nagyvárosokat a kisebb városokkal, és falvakkal,teljesen mások az árak, és a célközönség. Ma már ha ingatlanvásárlásrólbeszélünk, szem elött kell tartani, az okos otthon technológiát. A gyakorlatomsorán a Duna House cégcsoport ingatlanügynökségénél dolgoztam, ahol többekközött a legjobban az keltette fel a figyelmemet, hogy miként lehet valaki jóingatlanközvetítő. Milyen lépésekvannak, amit érdemes betartani, mit érdemes figyelembe venni, illetvepszichológiai szemmel is nagyon érdekes, hogy miként döntenek a vásárlók,egy-egy adott ingatlan mellett. Manapság már több lakóparki lakás, illetveújépítésű lakás okosotthon technológiával van felszerelve, ami egyfajta luxuséletmódot nyújt. Ma már szinte bárkinek elérhető az okos otthon technika,könnyen beszerezhető, és nagy kényelmet nyújt az emberek számára. Primerkutatást végeztem, hogy megvizsgáljam, melyik a legfőbb célcsoport azokosotthon beruházásokkal kapcsolatban, illetve elemzést végeztem ahatékonyágáról. Az okosotthon piac Magyarországon még újnak tekinthető, ezértis fontos számomra, hogy pontosan ki a célcsoport, és mennyire keresett. Adolgozatomban kitekintettem Európa ingatlanpiaci helyzetére, éskövetkeztetéseket vontam le, hogy mennyire elterjedtek az okosotthon technológia.A dolgozatomban Mikro-és Mikrokörnyezeti elemzést végzek a Duna Hause-alkapcsolatban, illetve összehasonlítom a legnagyobb versenytársával az OtthonCentrummal.A dolgozatom átfogó képet alkot Magyarország ingatlanmarketingstratégiájáról, és magába foglalja az okosotthon technológia utáni keresletet,illetve a kínálatot is.