Az online marketingkommunikáció típusai és gyakorlati alkalmazásuk a Marquard Group Hungary Kft. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simon Dóra Anna
További közreműködők: Szabó Edit
Kulcsszavak:hirdetések
influenszermarketing
közösségi média
marketingkommunikáció
Marquard Group Hungary Kft.
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47475

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47475
005 20230907143136.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Simon Dóra Anna 
245 1 3 |a Az online marketingkommunikáció típusai és gyakorlati alkalmazásuk a Marquard Group Hungary Kft. példáján keresztül  |c Simon Dóra Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjainkban éljük az eddigi legnagyobb és leggyorsabbvilágszintű technológiai fejlődést, amely azt eredményezi, hogy a különbözővállalatoknak és cégeknek igen erős jelenlétre van szükségük az online térben.Az online marketingkommunikáció és azon belül is a közösségimédia-marketingkulcsfontosságú, ha egy márkát szeretnénk népszerűsíteni, hiszen a közösségiplatformok lehetővé teszik a cégek számára a kétirányú kommunikációt, amelyképes közvetlenebbé tenni a kommunikációs folyamatot a cég és a fogyasztóközött. A legtöbbet látogatott platformok, a Facebook, az Instagram, aLinkedIn, valamint a TikTok. Dolgozatom célja primer kutatás elvégzésévelmegvizsgálni, hogy fogyasztói szempontból, fontos-e, hogy egy vállalat jelenlegyen a közösségi média platformjain, és ha igen, akkor melyiken.Anyag és módszerPrimer kvantitatív kutatásom 2023. februárja ésáprilisa között zajlott online kérdőíves megkérdezés-formájában. Mintavételemmódja a hólabda módszer volt, kérdőívemet megosztottam saját közösségi médiaplatformjaimon, majd ezt ismerőseim tovább osztották.EredményekKutatásom azt az eredményt hozta, hogy a fogyasztók42,9%-ának nagyon fontos, hogy az adott vállalat jelen legyen a közösségi médiaplatformjain. A kitöltők 30,8%-a válaszolta azt, hogy fontos szempont számukra,hogy az adott vállalat hány közösségi média platformon van jelen. Ugyanakkorérdekes eredmény született, mivel a válaszadók 17,3%-a az Instagramon keres ráegy termékre, ezzel szemben aFacebookon, a LinkedInen, a TikTokon csak elenyésző számban. Termékismeretekkeresése tekintetében a válaszadók közül legtöbben (32,3%-ban) az onlinelehetőségeket választják inkább, ( mint pl. Google), ha egytermékről/szolgáltatásról szeretnének informálódni. KövetkeztetésNem reprezentatív kutatásomban azt találtam, hogy aválaszadók számára fontos, hogy több, akár online-, akár közösségi média platformonis, informálódni tudjanak, a vásárlási döntés meghozatala előtt, illetve afolyamatos újra vásárlás esetében is. 
695 |a hirdetések 
695 |a influenszermarketing 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a Marquard Group Hungary Kft. 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47475/1/Az%20online%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20t%C3%ADpusai%20%C3%A9s%20gyakorlati%20alkalmaz%C3%A1suk%20a%20Marquard%20Group%20Hungary%20Kft.%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n%20kereszt%C3%BCl.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47475/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Simon%20D%C3%B3ra%20Anna.pdf  |z Dokumentum-elérés