Vásárláshelyi reklám az optikákban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hangonyi Fanni
További közreműködők: Harsányi Dávid
Kulcsszavak:arculat - image
eladás - értékesítés
eladó kötelezettségei
emberi kommunikáció
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47480

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47480
005 20230907143143.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hangonyi Fanni 
245 1 0 |a Vásárláshelyi reklám az optikákban  |c Hangonyi Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom meghatározó témája az optikák értékesítési szokásai, illetve marketing kommunikációjuk. A dolgozat fő témái a gyógyászati segédeszközök reklámozhatósága, eladáshelyi kommunikáció, a GrandVision kialakulása, illetve a primer kutatásom. A dolgozatom alátámasztása képen elvégeztem egy primer kutatást anonim módon 5 félig strukturált mély-interjúval, amely során a válaszadókat az eladói magatartásról kérdeztem. Végül pedig levontam a következtetéseket a primer és a szekunder kutatásomból és javaslatot tettem az optikák belső terének kialakítására. 
695 |a arculat - image 
695 |a eladás - értékesítés 
695 |a eladó kötelezettségei 
695 |a emberi kommunikáció 
695 |a reklám 
700 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47480/1/Ofot%C3%A9rt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47480/2/Biralat_Hangonyi_Fanni.pdf  |z Dokumentum-elérés