A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Szilvia
További közreműködők: Harsányi Dávid
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
generációk
influenszermarketing
közösségi média
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47487

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47487
005 20230907143152.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Németh Szilvia 
245 1 2 |a A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban  |c Németh Szilvia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatomban a közösségi média jelenlétét és hatását kívántam vizsgálni az egyes generációkra, melynek elősegítéséhez 4 kutatási kérdést és hipotézist tettem fel. Ezt segítették elő a szekunder kutatás anyagai, melyben jobban megismerkedtem a fogyasztói magatartás típusaival és azzal, miért is érdemes felmérni a vásárlók igényeit, valamint azok változását. Ismeretet gyűjtöttem arról is, miként alakult ki az internet, hogyan fejlődött napjainkig, miként használjuk és milyen hatásai vannak. Azonban első kézből is szerettem volna információt gyűjteni, így egy primerkutatást is végeztem, melyhez egy online kérdőívet készítettem, melyben vizsgáltam az internet használatát napjainkban, az influenszerek jelenlétét, valamint a tudatos és impulzus vásárlási szokásokat. A válaszokat és adatokat összesítettem, majd prezentáltam. Az látszik, hogy a primer kutatásom anyagai részben megegyeztek, részben pedig eltértek a szekunder kutatásban megismertektől, illetve egymással ellentmondásos tényezőket is véltem felfedezni, például az impulzusvásárlók és a tudatos vásárlók jelenléte között, illetve a fiatalabb és idősebb generációk internet használata között. A dolgozatom végén a primer kutatásom adatait használva válaszoltam meg a hipotéziseimet, melyekben szintén találtam egyezést és ellentmondást a szekunder kutatással szemben. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a generációk 
695 |a influenszermarketing 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47487/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_N%C3%A9meth%20Szilvia%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47487/2/Biralat_Nemeth_Szilvia.pdf  |z Dokumentum-elérés