Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
Saved in:
Main Author: | Nagy Bernadett Éva |
---|---|
Other Authors: | Jäckel Dr. Katalin |
Kulcsszavak: | 21. század 7P modell szállodaipar szolgáltatásmarketing vendéglátóipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47489 |
Similar Items
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin
: Engelbrecht Zsaklin
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
A vendégelégedettség - mérésben való részvételi hajlandóság vizsgálata egy gyorsétterem esetében
: Erdélyi Boglárka Anna
: Erdélyi Boglárka Anna
Mesterséges intelligencia használata a vendégelégedettség mérésében és a panaszkezelésben a szállodaiparban
: Markóczi Dóra
: Markóczi Dóra
A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
: Kovács Anna Roxána
: Kovács Anna Roxána
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
A transzferárazás fontossága a mai Magyarországon
: Nagy Judit
: Nagy Judit
Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
Személyi higiénia fontossága egy vendéglátó egységben
: Maczákné Chikán Dóra Éva
: Maczákné Chikán Dóra Éva
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
A tudatos öngondoskodás fontossága
: Reményi Tímea
: Reményi Tímea
A kiberbiztonság fontossága napjainkban
: Reiner Ferenc Márton
: Reiner Ferenc Márton
Munkáltatói márkaépítés fontossága a fiatal tehetségek vonzásában és megtartásában
: Magenheim Éva
: Magenheim Éva
A bankett tevékenység folyamatának bemutatása és a vendégelégedettség elemzése a Danubius Hotel Flamenco példáján keresztül
: Völgyesi Nóra
: Völgyesi Nóra
Karriertervezés fontossága az ifjúkortól
: Juhász Franciska
: Juhász Franciska
Pénzügyi stabilizáció fontossága, megteremtése
: Szűcs Nikolett
: Szűcs Nikolett
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
A viselkedéskultúra és kommunikáció szerepének fontossága a turizmusban - Interkulturális tréning Magyarországon
: Kondor Bernadett
: Kondor Bernadett
A viselkedéskultúra és kommunikáció szerepének fontossága a turizmusban - Interkulturális tréning Magyarországon
: Kondor Bernadett
: Kondor Bernadett
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A veszteségfeldolgozás fontossága a hétköznapokban
: Bódy Gabriella Judit
: Bódy Gabriella Judit
A frontend webfejlesztés fontossága napjainkban
: Ponyiczki Dominik
: Ponyiczki Dominik
A HR fontossága az Emersonnál.
: Turzó Anna
: Turzó Anna
A dolgozói elégedettség jelentősége és fontossága a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál
: Blaskó Éva
: Blaskó Éva
Housekeeping tevékenységének bemutatása és fontossága
: Kovács Réka
: Kovács Réka
A dolgozói elégedettség, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatának vizsgálata a Donautica Étterem és Hotel példáján keresztül
: Wolf Andrea
: Wolf Andrea
Similar Items
-
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta -
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter -
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett -
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007) -
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő