Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kerek Kata
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:divat
globális marketing
márkaépítés
márkakiterjesztés
nemzetközi gazdaság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47502

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47502
005 20230907143213.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kerek Kata 
245 1 0 |a Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja  |c Kerek Kata  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A divat napjainkban az egyik legjelentősebbiparágnak számít. A nonverbális kifejező eszközök egyike, mely nonverbálisjelzések kulturális kontextussal és konszenzusban nyerik el jelentésüket,emiatt kulturális szignáloknak is nevezik őket. Az európai társadalmakbanhosszú folyamat jelzi az e fajta kulturális szignálok változássorozatát. Kutatási kérdésemként, azért választottam ezt a témát, mivel úgyérzem napjainkban a közösségi média kiemelkedő szerepet tölt be a mindennapiéletünkben, döntéseink alapjaként szolgál, kapcsolatot teremt, ésbefolyásolhatja gondolatainkat, érzéseinket. Szerettem volna ezt a kérdéskörtegy olyan aspektusból megvizsgálni, mely egy non verbális kommunikációs eszköztársításával fog számomra segítő kezet nyújtani a kutatás során, emiatt adivatot választottam, hogy vizsgáljam a dolgozatomban kifejtett kérdésemet. Szakdolgozatomtémája a márkamenedzsmentre épül, mely szegmensein belül a divatipart vizsgálom,és annak marketing és kommunikációs eszközeit melyek lehetővé teszik egy adott márkanépszerűsítését. Dolgozatom célkitűzése a divatipar és a közösségi médiakölcsönhatásainak analizálása, középpontba helyezve a közösségi médiát, mintiparági formáló tényezőt 
695 |a divat 
695 |a globális marketing 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkakiterjesztés 
695 |a nemzetközi gazdaság 
700 1 |a Folmeg Dr. Márta  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47502/1/Kerek%20Kata_Szakdolgozat_Kommunik%C3%A1ci%C3%B3%20%C3%A9s%20M%C3%A9diatudom%C3%A1ny_2022_2023_nappali_I6QUXI.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47502/2/Kerek%20Kata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47502/3/BA_bir%C3%A1lati_BRANDMANAGEMENT_KerekK.pdf  |z Dokumentum-elérés