Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mógor Edina
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Papp Nikolett
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
fogyasztó(k)
influencer
marketing
pszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47503
Leíró adatok
Kivonat:Napjainkban az e marketing tevékenység egyre szélesebbkörű, az üzleti élet szinte minden területén jelen van. Az elmúlt évtizedek rohamostechnológiai változások nyomán pedig az elektronika által biztosítottlehetőségeket is igénybe veszi. Az internet különböző platformjain számtalanmódja adódik annak, hogy a marketingszakemberek eljussanak ajánlataikkal,tájékoztatóikkal a fogyasztókhoz, s befolyásolni tudják a vásárlókat. Ilyen,egyre szélesebb körben elterjedő módszer az influencerek tevékenysége is. Az őáltaluk végzett tevékenységen keresztül igyekszik a marketing egyik különválteleme az influencermarketing befolyását érvényesíteni a fogyasztókkal szemben.