Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mógor Edina
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Papp Nikolett
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
fogyasztó(k)
influencer
marketing
pszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47503

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47503
005 20230907143214.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mógor Edina 
245 1 3 |a Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra  |c Mógor Edina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjainkban az e marketing tevékenység egyre szélesebbkörű, az üzleti élet szinte minden területén jelen van. Az elmúlt évtizedek rohamostechnológiai változások nyomán pedig az elektronika által biztosítottlehetőségeket is igénybe veszi. Az internet különböző platformjain számtalanmódja adódik annak, hogy a marketingszakemberek eljussanak ajánlataikkal,tájékoztatóikkal a fogyasztókhoz, s befolyásolni tudják a vásárlókat. Ilyen,egyre szélesebb körben elterjedő módszer az influencerek tevékenysége is. Az őáltaluk végzett tevékenységen keresztül igyekszik a marketing egyik különválteleme az influencermarketing befolyását érvényesíteni a fogyasztókkal szemben. 
695 |a befolyásolás 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a influencer 
695 |a marketing 
695 |a pszichológia 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
700 1 |a Papp Nikolett  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47503/1/Szakdolgozat_Mo%CC%81gor%20Edina_AAR87P.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47503/2/M%C3%B3gor%20Edina%20b%C3%ADr%C3%A1lat%202023%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47503/3/M%C3%B3gor%20Edina%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20k%C3%A9sz%C3%ADtette%20Papp%20Nikolett.pdf  |z Dokumentum-elérés