Egy speciális piacon működő modern audio-vizuáltechnikai vállalkozás marketing eszközei a 2020-as években hazánkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hodován Róbert
További közreműködők: Bancsik György
Dr. Tamándl László PhD
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ellátási lánc - ellátó hálózat
információtechnológia
koronavírus-járvány (COVID-19)
SWOT-elemzés
szolgáltatásmarketing
vállalkozás piaci környezete
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47507
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomtémája egy hazai professzionális audio-vizuáltechnikával foglalkozó cég, azAVmax Rendszertechnika Kft. marketingeszközeinek bemutatása, valamint a vállalkozáspiaca és a COVID piacra gyakorolt hatása.AzAVmax egy professzionális audio-vizuáltechnikai rendszereket tervező, éskivitelező vállalkozás. Egyszerre szolgálják ki a B2B és a B2G szektort, ezértmarketingeszközei többrétűek. Tervezési divíziója több felsőoktatási intézménycampusát tervezte, vagy említhetném több luxusszálloda audio-vizuáltechnikaitervezését is, ezirányú megbízásainak száma pedig évről-évre nő. Kivitelezésiüzletáguk több nagyszabású, nemzetgazdasági szinten is jelentős projekten teljesítettsikerrel. Olyan rendszereket terveznek és kiviteleznek, mint pl. egy épület -éshatáshangosítási rendszer, tárgyalótermeket készítenek fel hibrid (online ésoffline) meetingek megtartására, kijelzőket, projektorokat és ledfalakattelepítenek, konferenciarendszereket terveznek és installálnak, valamintmindent, ami ahhoz kell, hogy egy adott helyszínen a hang magas minőségbenmegszólaljon, a kép és videóanyagok pedig kitűnően megjelenjenek.Bízombenne, hogy dolgozatommal értékes gyakorlati, tapasztalati úton megszerzetttudást nyújthatok a piac azon szereplői számára, akik az informatikában és atechnológia - iparban érdekeltek.