A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Alattyányi Zsombor
További közreműködők: Illés Bence
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
e-marketing - elektronikus marketing
magyar autópiac
vállalati marketing stratégiák
Volkswagen
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47510

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47510
005 20230907143226.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Alattyányi Zsombor 
245 1 2 |a A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon  |c Alattyányi Zsombor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja bemutatni, hogy a Volkswagen digitálismarketing stratégiájában milyen szerepet töltenek be az elektromos autók amagyarországi piacon. Értekezésem elején bemutatom a vállalatot és a digitálismarketinget, mint fogalom. Majd elemzem a vállalat digitálismarketingstratégiáját a legnépszerűbb online csatornákon és kiértékelem,egyesével, mely csatornán milyen szerepet töltenek be az elektromos modellek avállalat digitális marketing stratégiájában. Ezután más digitális csatornákonis elemzem a vállalat digitális marketin stratégiáját, mint például atelevízióan, email-ben vagy a weboldalukon. Az influenszer marketingnek egyteljes fejezetet szenteltem tekintettel arra, hogy milyen jelentős és nagyszerepet játszik a vállalat életében. Mindezek mellett egy gerilla marketingpéldát is hoztam, annak érdekében, hogy szemléltethessem milyen kreatívmódszerekkel is lehet megtámogatni egy elektromos autó kampányt. Végezetülkészítettem egy 7P elemzést is, azért, hogy megértsem a vállalkozás hogyan tudjaa leghatékonyabban termékeit a piacra dobni, valamint milyen tényezőkre is kellfigyelniük, a versenyképességük megőrzése érdekében. 
695 |a 7P modell 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a magyar autópiac 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
695 |a Volkswagen 
700 1 |a Illés Bence  |e ths 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47510/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47510/2/SZAKDOLGOZAT%20K%C3%9CLS%C5%90%20B%C3%8DR%C3%81LAT%20ALATTY%C3%81NYI%20ZSOMBOR.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47510/3/Alatty%C3%A1nyi%20Zsombor%20b%C3%ADr%C3%A1lat%202023%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés