Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Fanni
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Melles András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
cégjegyzék
marketingstratégiák
primer vizsgálatok
SWOT
vendéglátás
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47517
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája két vendéglátó egység marketingstratégiájának összehasonlítása. Ennek során bemutatom a vendéglátó szektor helyzetét, valamint a két vállalkozásról elemzéseket és felméréseket készítek, hogy megtudjam mennyire eredményesek, hol helyezkednek el a piacon, kik a versenytársaik stb. Primer kutatásom online kérdő formájában történt meg, melynek eredményeit szintén bemutatom a dolgozatomba. A témát a két cég marketingstratégiájának összehasonlításával zártam.