Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Fanni |
---|---|
További közreműködők: |
Kopcsay Dr. László
Melles András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 7P modell cégjegyzék marketingstratégiák primer vizsgálatok SWOT vendéglátás versenytársak elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47517 |
Hasonló tételek
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Farm to table a magyar vendéglátásban
: Leányvári Péter
: Leányvári Péter
A rendelésteljesítés folyamata az Easy Gifts Kft.-nél
: Sinkovity Szilvia
: Sinkovity Szilvia
Légitársaságok tevékenységének elemzése és összehasonlítása, Az EasyJet és a LOT lengyel légitársaság szolgáltatásai
: Rigó Rita
: Rigó Rita
ISO minőségirányítási rendszerek bevezetése az Easy Holding Zrt.-hez
: Salamon Noémi
Megjelent: (2014)
: Salamon Noémi
Megjelent: (2014)
"Farm- to- table" törekvések és éttermek Magyarországon, illetve Amerikában
: Borbély Éva
: Borbély Éva
Az Easy Redmine szoftver bevezetése a Prolan Irányítástechnikai Zrt. egy kiemelt projektje számára
: Kassai Dóra
: Kassai Dóra
Az NBA és az NFL gazdasági működésének és vállalati marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dajka Dominik
: Dajka Dominik
Választott vidéki és budapesti színházak marketingstratégiájának összehasonlítása
: Taba Zsolt
: Taba Zsolt
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása
: Drotár Vanessza
: Drotár Vanessza
Egy játékfejlesztő cég marketingstratégiájának az elemzése
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A kereskedelmi bankok és a Revolut marketingstratégiájának összehasonlítása Magyarországon
: Timmermann Nadin
: Timmermann Nadin
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Az Árkádia hangszerbolt marketingstratégiájának kialakítása
: Sebestyén Roland
: Sebestyén Roland
Az AEROPRODUKT Zrt. marketingstratégiájának vizsgálata
: Pintér Petra
: Pintér Petra
Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon
: Takács Dániel Patrik
: Takács Dániel Patrik
Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
Az Optimum Food Kft. marketingstratégiájának megalapozása
: Smid Zsuzsanna
: Smid Zsuzsanna
Belvárosi szépségszalon marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési javaslatok
: Scharle Fanni
: Scharle Fanni
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia
: Székely Zsófia
Kápolnásnyék marketingstratégiájának kialakítása
: Radó Dávid László
: Radó Dávid László
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Ételfutárvállalat marketingstratégiájának kialakítása
: Varga Tünde
: Varga Tünde
Az MKB Private Banking marketingstratégiájának és ügyfeleinek elemzése
: Szécsi Nikolett
: Szécsi Nikolett
A 4M Dance Company marketingstratégiájának elemzése
: Szabó Bianka
: Szabó Bianka
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
Az ABT Treuhand marketingstratégiájának elemző értékelése és fejlesztésének irányai
: Fister György
: Fister György
Az élelmiszer-kiskereskedelemi láncok marketingstratégiájának elemzése, különös tekintettel a hard-diszkontokra vonatkozóan
: Tánczos-Szabó Barbara
: Tánczos-Szabó Barbara
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs
: Sass Ádám Szabolcs
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
WATT ENERGIAITAL MARKETINGSTRATÉGIÁJÁNAK ELŐKÉSZÍTÉSE
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Libertine könyvesbolt marketingstratégiájának bemutatása
: Mihalovics Katalin
: Mihalovics Katalin
Az első hazai életmódcsatorna, a LifeNetwork marketingstratégiájának elemzése
: Madarász Nóra Zita
: Madarász Nóra Zita
Hasonló tételek
-
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni -
Farm to table a magyar vendéglátásban
: Leányvári Péter -
A rendelésteljesítés folyamata az Easy Gifts Kft.-nél
: Sinkovity Szilvia -
Légitársaságok tevékenységének elemzése és összehasonlítása, Az EasyJet és a LOT lengyel légitársaság szolgáltatásai
: Rigó Rita -
ISO minőségirányítási rendszerek bevezetése az Easy Holding Zrt.-hez
: Salamon Noémi
Megjelent: (2014)