Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Györgyi Petra
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Kulcsszavak:4p
kommunikációs eszközök
online marketing
promóciós kampány
többcsatornás kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47541
Leíró adatok
Kivonat:Az átlagos fogyasztói társadalom tudatábana marketing tevékenységek kimerülnek abban, hogy látnak egy-egy reklámot atelevízióban, vagy végig lapoznak egy online vagy nyomtatott formátumú újságot.Azonban a marketing egy komplex szervezést igénylő, több lépcsős folyamat,amelyből valósan „csak” egy pár perces termékbemutatót, vagy egy viccesebbhangvételű posztot lát a fogyasztó. Minden szolgáltatónak és vállalkozásnak másaz általa megvizsgált célcsoportja, van, ami kifejezetten a fiatalabbak körébenérdekelt, emellett van, ami vegyesen bármelyik korosztályra jellemző. Atöbbcsatornás kommunikációnak köszönhetően a vállalkozások egyaránt tudjákmegszólítani a fogyasztóikat, az általuk preferált kommunikációs eszközöksegítségével.Záródolgozatom során egy promócióskampány elemzésével bemutassam a több csatornás marketingkommunikáció hatékonyságát afelhazsnálói körökben. Mindennapi munkám során a Tracon BudapestKft-nél lehetőségem van belelátni és szervesen részt venni a promócióskampányok felépítésében és kialakításában. Dolgozatomat egy rövid konklúzióval ésjavaslattétellel zárom.