A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Magyari Krisztina
Other Authors: Andóné Szőke Szilvia
Máté Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális média
elektronikus reklám
közösségi média
online értékesítés
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47551
Description
Abstract:A szinte korlátlan témaválaszték lehetőséget ad arra, hogyelmélyedjek valamiben, ami felkelti a kíváncsiságomat és serkenti agondolkodásomat, valamint, hogy valami új, a témához kapcsolódó dolgotvizsgáljak meg. Olyan témát szerettem volna választani, amely az online marketinggelkapcsolatos, és amely érdekes volt számomra, és amelyről valami újat tanulhattam.Csak néhány hónapja töltöttem le az alkalmazást, és máris a mindennapjaim részévévált. Nagyon izgalmasnak találom, nemcsak, mint felhasználó, hanem a marketing szempontjábólis. Nem túlzás azt állítani, hogy minden nap jelentős időt töltök vele. Akutatásom célcsoportja a Z generáció fogyasztási döntésének okai, hatásai.Kvantitatív kutatási tervet választottam ehhez a tanulmányhoz, mivel úgygondolom, hogy ez a legjobb módja annak, hogy átfogó képet kapjak, amielengedhetetlen a hipotéziseim megválaszolásához. A TikTok egyre népszerűbbalkalmazás, amely így lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy elérjék a Zgeneráció korosztályát is.