Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balázs Renáta Klára
További közreműködők: Jeneses Dorottya
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elégedettség
fenntarthatóság
légiforgalom
repülőtér
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47561
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a„Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében” azért erre témára esett aválasztás, mert az egyetemi tanulmányaim alatt mindig is érdekelt alégiforgalom, repülés és a repterek tevékenységei.Tanulmányaim mellett aBudapest Airport Zrt. HR osztályán dolgozom gyakornokként, ahol a HR Képzés-Fejlesztésrészleg mindennapi munkáit és feladatait segítem.A mindennapitevékenységeim leginkább a reptérhez köthetők. A munkavégzés során széleskörbenbele látok a repülőtér működéséhez tartozó fő folyamataiba, az utasokelégedettségeire és szokásaira és a szolgáltatások működésére és választékaira.Szakdolgozatom célja az utaselégedettség bemutatása és felmérése a reptéri szolgáltatásokon keresztül.Dolgozatom célja az olvasók részére széles körben bemutatnielméletben és gyakorlatban egyaránt a légiforgalom szolgáltatásmarketingeszközeiről és folyamatairól mind elméleten, mind gyakorlatban. A reptér és arepülés világáról és szépségéről valamint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérszolgáltatásainak mindennapos aktív működéséről.