Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bognár Bianka
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:divat
fenntarthatóság
márka
vállalkozás marketingstratégiája
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47568
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatomban a Shein, mint ultra fast fashion márkátvizsgáltam. Elsősorban szekunder kutatással kezdtem. Először a fast fashion,azaz a gyors divat kialakulását és jelentését, majd a károshatásait vizsgáltam. Amiben megtudhattam, mennyire káros a környezetünkre,illetve mennyire nem etikus körülmények között dolgoznak a gyárakban. Ezután aShein, mint ultra fast fashion céget és a marketingstratégiáját vizsgáltam, mibenmás, mint más fast fashion üzlet és milyen eszközöket használ a vásárlókelérése érdekében. Végezetül a fenntartható divat lehetőségeit kutattam, mi érthetőez alatt és milyen alternatívái vannak. Ezt követően primer kutatássalszerettem volna megtudni miként látja a fentiekben leírtakat, mint példáulmennyire figyelnek hol és milyen minőségű divatcikkeket vásárolnak, mennyire foglalkoznaka fast fashion káros hatásaival és mennyien ismerik és használják a Sheinonline webáruházat és milyen tapasztalataik vannak.