Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bognár Bianka
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:divat
fenntarthatóság
márka
vállalkozás marketingstratégiája
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47568

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47568
005 20230907143359.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bognár Bianka 
245 1 0 |a Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat  |c Bognár Bianka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban a Shein, mint ultra fast fashion márkátvizsgáltam. Elsősorban szekunder kutatással kezdtem. Először a fast fashion,azaz a gyors divat kialakulását és jelentését, majd a károshatásait vizsgáltam. Amiben megtudhattam, mennyire káros a környezetünkre,illetve mennyire nem etikus körülmények között dolgoznak a gyárakban. Ezután aShein, mint ultra fast fashion céget és a marketingstratégiáját vizsgáltam, mibenmás, mint más fast fashion üzlet és milyen eszközöket használ a vásárlókelérése érdekében. Végezetül a fenntartható divat lehetőségeit kutattam, mi érthetőez alatt és milyen alternatívái vannak. Ezt követően primer kutatássalszerettem volna megtudni miként látja a fentiekben leírtakat, mint példáulmennyire figyelnek hol és milyen minőségű divatcikkeket vásárolnak, mennyire foglalkoznaka fast fashion káros hatásaival és mennyien ismerik és használják a Sheinonline webáruházat és milyen tapasztalataik vannak. 
695 |a divat 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a márka 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
695 |a vásárlás 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47568/1/Bogn%C3%A1r%20Bianka%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47568/2/Bogn%C3%A1r%20Bianka.pdf  |z Dokumentum-elérés