Sportegyesületek marketingtevékenységének az ellenőrzése a III. Kerületi TVE példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Albert Flórián
További közreműködők: Hadacs Máté
Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső környezet elemzése
makro környezet
marketingtevékenység
mikrokörnyezet
sport
sportegyesület
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47569
Leíró adatok
Kivonat:Ez a szakdolgozat a III. kerületi TVE sportegyesület marketingtevékenységének az elemzésére összpontosít, különös hangsúlyt fektetve a makro és mikro környezeti elemzésre. Az elemzés során a sportegyesületek marketingtevékenységeinek jellemzőit és hatékonyságát vizsgáltam. A kutatás során felmértük a sportegyesület működését és a célközönségüket. Megvizsgáltam, hogy milyen hatással van a marketingtevékenységük az egyesület közvetlen környezetében élő szurkolókra. A kutatás eredményei azt mutatják, hogy a sportegyesületeknek jól fel kell mérniük a piaci körülményeket és a célközönség igényeit ahhoz, hogy hatékonyan tudják elérni céljaikat. A TVE sikeres marketingtevékenysége azt mutatja, hogy az online jelenlét, a közösségi média felhasználása és az események szervezése kulcsfontosságú az igénybe vevői szám növelésében és a támogatói bázis erősítésében. A tanulmány eredményei hasznosak lehetnek más sportegyesületeknek is, akik szeretnének hatékonyabban kommunikálni a célközönségükkel.