Budapest, mint gasztro-turisztikai célpont a fiatalok szemével
Elmentve itt :
Szerző: | Balogh Réka |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Z-generáció Street food Romkocsma Budapest turizmusa Fiatalok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4757 |
Hasonló tételek
Berlin mint turisztikai és befektetői célpont
: Kolonusz Éva
: Kolonusz Éva
Magyarország, mint adótervezési célpont vizsgálata a nemzetközi struktúrákban
: Spilák Alexandra
: Spilák Alexandra
Budapest, mint egészségturisztikai célpont fogászati turizmus és plasztikai sebészet szempontjából, ennek előnyei és fejlesztési lehetőségei
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
SQ Gasztro Kft. üzleti terve
: Kovács Aliz
: Kovács Aliz
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
FH Gasztro Kft. rendezvényei a Parlamentben
: Miskovicz Eszter
: Miskovicz Eszter
Olimpia 2024 - Felkészül Budapest?- Kacsintás a gazdaság szemével
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
Vállalkozási hajlandóság és motiváció a gasztro vállalkozók körében
: Zubor Lúcia Viktória
: Zubor Lúcia Viktória
Nyugdíjreform - A lakosság szemével
: Hamar Farkas
Megjelent: (2003)
: Hamar Farkas
Megjelent: (2003)
Bécs szállodapiaca egy gyakornok szemével
: Putterer Stefanie
: Putterer Stefanie
Családi napközik egy könyvelő szemével
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Sportolók táplálkozása és étkeztetése a Zöld Gasztro kft-ben
: Bercze Zsombor
: Bercze Zsombor
Luxus szálloda Budapest belvárosában, a Kempinski szálloda bemutatása az üzletemberek szemével
: Hegedűs Kitti Fanni
: Hegedűs Kitti Fanni
Baranya megye tradicionális Gasztro kultúrája és ezek megőrzése a mai vendéglátásban
: Fodor Máté Mátyás
: Fodor Máté Mátyás
A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
: Tihanyi Petra
: Tihanyi Petra
A munkahelyi stressz a business coach szemével
: Ilkei Péter
: Ilkei Péter
A köztulajdon újjászületése az intézményi közgazdaságtan szemével
: Kelen András
Megjelent: (2016)
: Kelen András
Megjelent: (2016)
Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
: Kránicz Melinda
: Kránicz Melinda
Adatok és az adatelemzés világa egy rendszerszervező szemével
: Hári Gergő
: Hári Gergő
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
A 2007-2013-as fejlesztési időszak bemutatása egy magyar kkv szemével
: Füge Petronella
Megjelent: (2014)
: Füge Petronella
Megjelent: (2014)
A kaland turizmus múltja, jelene és jövője egy túravezető szemével
: Jenike Kinga
: Jenike Kinga
Online szerencsejáték a Z generáció szemével – Preferenciák, tendenciák és kihívások
: Gyimesi Eszter
: Gyimesi Eszter
Fiatalok politikai érdeklődése
: Balogh Julio
: Balogh Julio
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Az oktatásturizmus hatása Magyarország imázsára -avagy hazánk a külföldi hallgatók szemével
: Berényi Éva Ráhel
: Berényi Éva Ráhel
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Balogh Bori
: Balogh Bori
Employer Branding a Z generáció szemével-avagy milyen munkahelyet preferálnak a "Z-k"?
: Boros Barbara
: Boros Barbara
Az egyedül utazás turisztikai trend bemutatása a női utazókra koncentrálva, valamint Budapest, mint desztináció helyzetének rövid bemutatása
: Guthy Réka
: Guthy Réka
Az építőipar trendje a gyártó szemével - A Baumit Kft. válaszai a piaci tendenciák kihívásaira -
: Jantos Anita
: Jantos Anita
A pálinka, mint hungarikum turisztikai vonzerejének vizsgálata a Pálinka Experience Budapest alapján
: Weisz Regina Virág
: Weisz Regina Virág
Magyarországot az „akkumulátorgyárak országává” kell tenni, avagy az akkumulátor-nagyhatalmi helyzet a stakeholderek szemével
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
Mallorca, mint turisztikai desztináció
: Miskei Fruzsina
: Miskei Fruzsina
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. marketingstratégiája a fiatalok körében
: Dihel Krisztina
: Dihel Krisztina
A startupok stresszorai a kilépett és a jelenlegi munkavállalók szemével, egy választott vállalkozás esetpéldáján keresztül
: Cser Anna
: Cser Anna
Kocsmák, pubok szerepe Budapest, mint turisztikai márka esetében a COVID-19 járvány után
: Kiss Patrícia
: Kiss Patrícia
A világűr, mint turisztikai desztináció
: Bércesi Petra
: Bércesi Petra
A futball, mint turisztikai vonzerő
: Bujnyik Balázs
: Bujnyik Balázs
Vállalatértékelés a forrásnyújtó szemével, hitelezhetőségi kritériumok - Hitelképesség-vizsgálat, csődmodellek, - Vállalati tőkeszerkezet és annak hatása a hitelképességre
: Lengyel Melissza
: Lengyel Melissza
Hasonló tételek
-
Berlin mint turisztikai és befektetői célpont
: Kolonusz Éva -
Magyarország, mint adótervezési célpont vizsgálata a nemzetközi struktúrákban
: Spilák Alexandra -
Budapest, mint egészségturisztikai célpont fogászati turizmus és plasztikai sebészet szempontjából, ennek előnyei és fejlesztési lehetőségei
: Tóth Krisztina -
SQ Gasztro Kft. üzleti terve
: Kovács Aliz -
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás