A különböző célcsoportok irányába való marketingkommunikáció, rendezvényszevezésen belül -hogyan vonzzunk be újakat és tartsuk meg a régieket-

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Abigél Tímea
Other Authors: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:BTL eszközök
célcsopor(tok)
eseménymarketing
imázstranszfer
marketingkommunikáció
rendezvényszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47570
Description
Abstract:Dolgozatom elején kitérek külön a marketingkommunikációra,annak lényegére és fajtáira. Bemutatom milyen hibákat lehet elkövetni amarketingkommunikációban, gyakorlati pédákkal színesítve. Nagy hangsúlytfektettem abba, hogy a gyakorlati helyemen szerzett tapasztalatokat és azelméleti tudást összefésülve érdemleges kutatást készítsek. Arendezvényszervezés fajtáit, folyamatait és az ahhoz szükséges tulajdonságokrais kitérek ésgyakorlati példákkal szemléltetem, alátámasztomazokat. Kutatásomban elemeztem a covid hatását a rendezvények és reklámhatásokterén.