A dermokozmetikumok online értékesítésének térnyerése a COVID19 járvány és a digitalizáció következtében a Dermedic Hungary példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tancsik Dóra
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Polyák-Kiss Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
elektronikus kommunikáció
gyógyszertárak
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47586
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat létrejöttének oka mögött, a dermokozmetikumok irányában egyre növekvő fogyasztói igények megléte, valamint saját érdekeltség és érintettség is állt. Ezáltal célkitűzésre került az iparág teljeskörű megismerése, a napjainkban meghatározó trendek feltérképezése, valamint egy konkrét dermokozmetikai márka viszonylatában, a hazai piacon való jelenlegi helyzetének megállapítása.A dolgozatban felhasználásra kerültek a témához kapcsolódó alapvető szakirodalmi kifejezések, a kozmetikai piac és annak belső, valamint külső környezetének adatai és jellegzetességei. Továbbá egy szakértői interjú és egy versenytárs megfigyelés alkalmazásával valósult meg a kutatás.