Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ugrai Bálint
További közreműködők: Csere Márton
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
alapelvek
beruházás gazdaságossága
országimázs
országismeret
Országmarketing
versenyképesség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47589

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47589
005 20230907143435.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ugrai Bálint 
245 1 0 |a Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye  |c Ugrai Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Németországa precizitás, Finnország a biztonság, Franciaország a szerelem és divat, USApedig a szabadság országa. Hogyan alakulnak ki ezek a megítélések azországokkal kapcsolatban? Vállalkozások sikerességének eléréshezelengedhetetlen eszköz a marketing. Ez az állítás akkor is igaz, havállalkozásoknál egy bonyolultabb rendszerről van szó: Az országokról.Azországmarketing, mint eszköz a gazdaság és a turizmus területén egyre nagyobbhangsúlyt kap az utóbbi években. Az országmarketing segíti a gazdaság növekedését,fejleszti az ország imázsát, vonzza a befektetőket, valamint támogatja aturizmust. Tehát a gazdaság és a turizmus alapvető eszköze, amely hozzájárul azországok a versenyképességének növeléséhez és az érdekeik képviseletében anemzetközi színtéren.Aszakdolgozatom célja, hogy bemutassam az országmarketing fogalmát ésfontosságát, valamint megvizsgáljam, hogy milyen tényezők befolyásolják azországmarketing sikerességét. A dolgozatomban áttekintem mi a különbség azországmarketing és országimázs között, valamint bemutatom azokat az eszközöketés módszereket, amelyekkel a nemzetek hatékonyságát lehet növelni. Elemeznifogom, összességében melyik áll az első helyen, illetve egyéni kategóriákbankik uralják az adott ágazatot, és Magyarország hogyan teljesít a világ többiországához hasonlítva. 
695 |a 21. század 
695 |a alapelvek 
695 |a beruházás gazdaságossága 
695 |a országimázs 
695 |a országismeret 
695 |a Országmarketing 
695 |a versenyképesség 
700 1 |a Csere Márton  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47589/1/Mit%C5%91l%20j%C3%B3%20egy%20orsz%C3%A1g%20meg%C3%ADt%C3%A9l%C3%A9se%2C%20orsz%C3%A1gm%C3%A1rka%20rangsorok%20%C3%A9s%20magyarorsz%C3%A1g%20ezekben%20eloglalt%20helye%2C%20Ugrai%20B%C3%A1lint.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47589/2/K%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Ugrai%20B%C3%A1lint.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47589/3/Ugrai%20B%C3%A1lint.pdf  |z Dokumentum-elérés