Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Óvári Zsófia Zsuzsanna
További közreműködők: Bocz Dr. Zsuzsanna
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntéshozatal
e-marketing - elektronikus marketing
influenszermarketing
közösségi média
online értékesítés
online marketing
online reklám
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47595

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47595
005 20230907143442.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Óvári Zsófia Zsuzsanna 
245 1 3 |a Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára  |c Óvári Zsófia Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Atémámat úgy szerettem volna kiválasztani, hogy mind érdekes, aktuális és hozzámközel álló legyen. Úgy gondolom, hogy a korosztályomhoz közelebb áll aszemélyes és sokunknál már az üzleti online tér is, mint a szüleinkkorosztályához.Számomra az influenszerek és az influenszermarketing témája érdekesés egyben aktuális is mivel ez a módszer egyre inkább terjed a vállalkozásokonline terében. Az influenszerek szinte minden közösségi média felületentevékenykedő, hatalmas követőszámmal rendelkező hírességek, sportolók,színészek, celebek, vagy közszereplők, akik rendkívüli befolyással bírnak akövetőikre, rajongóikra. Az influenszermarketing pedig a hagyományos marketingtöbb eszközét használja, amelyek főleg online felületeken használatosak, azinfluenszerek csatornáin keresztül. Ezek az eszközök az influenszerek esetébenlehetnek például: rövid reklámok, termékbemutatók, kicsomagolós (haul) videók,Instagram posztok vagy sztorik, Facebook posztok, Youtube videók és mégrengeteg más módszer, melyeket egytől egyig valamely közösségi média felületenosztanak meg.Egyretöbb vállalat és márka választja az influenszermarketinget fő hirdetésimódszernek, mivel így lehet a lehető leggyorsabban és leghatékonyabbanmegszólítani a fogyasztókat. Erre rengeteg példát láthatunk az internetenpéldául sok youtuber jelenít meg a videók elején szponzorált tartalmúreklámokat, vagy éppen az egyre népszerűbb TikTok felületén megjelenő akárhirdetést tartalmazó, akár egy nagy követőszámmal bíró tiktokker egy terméket,egy szolgáltatást vagy egy helyszínt bemutató rövid videóban.Adolgozatom során megismerkedhetünk az influenszermarketinggel, azon belül azinfluenszerekkel, tevékenységeikkel, típusaikkal, becsült jövedelmükkel,valamint a fogyasztói szokásokkal és az azt befolyásoló tényezőkkel. Bemutatoma különböző közösségi média felületeket is és azok látogatottsági szintjét is.Ahogy az a szakdolgozat címéből már kiolvasható, külön figyelmet fordítok azinfluenszermarketing fogyasztói szokásokra mért hatásaira. 
695 |a döntéshozatal 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a influenszermarketing 
695 |a közösségi média 
695 |a online értékesítés 
695 |a online marketing 
695 |a online reklám 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Bocz Dr. Zsuzsanna  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47595/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47595/2/%C3%93v%C3%A1ri%20Zs%C3%B3fia_Bocz%20Zsuzsanna_j%C3%BAnius%201.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47595/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_%C3%93v%C3%A1ri%20Zs%C3%B3fia%20Zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés