Miért az Aquincum, mint hotel? Az Aquincum Hotel Budapestben eltöltött gyakorlati időm részletes bemutatása és marketing módszereinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bodoki Attila
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
gyakorlati alkalmazás
problémamegoldás
szállodaipar
szállodák
tapasztalat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47612
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatomban összefoglaltam és ismertettem, a szakmai gyakorlatom alatt a hotelben eltöltött időmet és munkakörömet. Bemutattam a gyakorlati helyemet, a The Aquincum Hotel Budapest névre hallgató szállodát. Bemutattam a hotel marketingjét, marketing stílusait majd elemeztem is ezeket. Készítettem egy interjút az egyik majdnem velem azonos időpontban érkezett munkatársammal. Az interjúban megkérdeztem tőle, hogy hogyan talált rá erre a munkahelyre, miért ezt a hotelt választotta, emellett a hotel marketing stratégiáit elemeztük, alkotott róluk véleményt. Kéészítettem egy kérdőívet az emberek hotelen belüli preferenciáikról, mi és hogyan befolyásolja őket egy adott szálláshely kiválasztásában. Erre a kérdőívre összesen 145 válasz érkezett. Majd a válaszok adatait elemeztem és elkészítettem egy táblázatot és tizenegy diagramot. Ezek után összegeztem záródolgozatom témáját.