A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dinh Huong Giang
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Ormoshegyi Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bőrápolás
bőrápolási piac
fogyasztói magatartás
kozmetikai piac
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47618
Leíró adatok
Kivonat:A bőrápolási piac az elmúlt években nagy növekedést mutatott, és az iparág egyre nagyobb figyelmet kapott. Ma már széleskörű palettát biztosít arra, hogy eltérő igényeknek megfelelő termékekkel kezeljük és védjük bőrünket. A széles választék miatt szükség volt valamilyen szűrőre, amely megkönnyítette a döntést. Így született meg Rácz Judit által 2010-ben a Krémmánia majd a Geek and Gorgeous.A kutatásom során célom, hogy megvizsgáljam milyen a Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek világában, és milyen tényezők befolyásolják döntésüket a vásárlási folyamat során.