A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dinh Huong Giang
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Ormoshegyi Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bőrápolás
bőrápolási piac
fogyasztói magatartás
kozmetikai piac
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47618

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47618
005 20230907143520.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dinh Huong Giang 
245 1 2 |a A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében  |c Dinh Huong Giang  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A bőrápolási piac az elmúlt években nagy növekedést mutatott, és az iparág egyre nagyobb figyelmet kapott. Ma már széleskörű palettát biztosít arra, hogy eltérő igényeknek megfelelő termékekkel kezeljük és védjük bőrünket. A széles választék miatt szükség volt valamilyen szűrőre, amely megkönnyítette a döntést. Így született meg Rácz Judit által 2010-ben a Krémmánia majd a Geek and Gorgeous.A kutatásom során célom, hogy megvizsgáljam milyen a Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek világában, és milyen tényezők befolyásolják döntésüket a vásárlási folyamat során. 
695 |a bőrápolás 
695 |a bőrápolási piac 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a kozmetikai piac 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
700 1 |a Ormoshegyi Nóra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47618/1/HSRY9L_Szakdolgozat_2023tavasz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47618/2/Dinh%20Huong%20Giang%20b%C3%ADr%C3%A1lat%202023%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47618/3/HSRY9L_Szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens.pdf  |z Dokumentum-elérés