Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp Janka Gréta
További közreműködők: Szabó Edit
Kulcsszavak:ATL
BTL
Offline marketing
online marketing
ttl
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47632

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47632
005 20230907143542.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Papp Janka Gréta 
245 1 0 |a Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül  |c Papp Janka Gréta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témája az online és offline marketing eszközök összehasonlítása és ismertetése a Csipkevirág cégen keresztül. Észrevételem szerint az online marketing terén nagyon megállják a helyüket, azonban az offline marketing tekintetében kiaknázatlan lehetőségeket találtam. Említésképpen szórólapokat, illetve névjegykártyák osztása, elgondolkodhatnak esetleg plakátok készítésébe is fektethetnének. Mivel célcsoportjuk igen széles, minden eszközt a lehető legnagyobb mértékben ki kell használniuk és aknázniuk. 
695 |a ATL 
695 |a BTL 
695 |a Offline marketing 
695 |a online marketing 
695 |a ttl 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47632/1/Janka%20Szakdolgozat%20%28v%C3%A9gleges%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47632/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Papp%20Janka%20Gr%C3%A9ta.pdf  |z Dokumentum-elérés