A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erényi Vanessza
További közreműködők: Nizák Jenő
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális média
fogyasztói szokások
generációs fejlődés
közösségi média
Magyarország
marketingstratégia
média
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47636
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom adigitális bennszülöttek médiafogyasztását vizsgálja, az egyik legnagyobbmédiaszolgáltatón, a Netflix példáján keresztül. Szeretném bemutatni, hogyanalakult a szolgáltató marketingstratégiája a fiatalok igényeire szabva,valamint, hogy hogyan alakultak a fiatalok igényei a Netflix kínálatára szabva.Összességében a fogyasztói és a szolgáltatói szokások kölcsönhatását, valaminta fiatal felhasználók egymásra való befolyását, azaz a sorozatnézést, mintkultúrafogyasztást szeretném megvizsgálni.Szekunderkutatásom célja, hogy megismerjem a Z generációt, majd a médiahasználatiszokásaikat. Ezután szeretném elemezni a Netflix marketingstratégiáját, majdösszefüggésbe hozni a digitális bennszülöttek első nemzedékének TV nézési ésmédiafogyasztási szokásaival.