Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Lakner Anikó |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Brandek Márkázás Szállodaipar Danubius Hotels Group Versenyelőny |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4767 |
Hasonló tételek
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Animációs szolgáltatások biztosítása a Danubius Hotels Group-nál
: Lakatos Kinga
: Lakatos Kinga
A high fashion brandek diszrupciója
: Furi Krisztina Brigitta
: Furi Krisztina Brigitta
Családbarát szállodák bemutatása a Danubius Hotels Group szállodaláncon belül
: Magyar Barbara
: Magyar Barbara
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
Szakemberhiány és fluktuáció a magyar szállodaiparban, a Danubius Hotel Zrt. példáján bemutatva
: Füredi Balázs
: Füredi Balázs
Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Szeles Anita Nóra
: Szeles Anita Nóra
Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A sportolók, mint brandek az online világban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Brand jelentősége a szállodaiparban
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
A szállodaipar lehetőségeinek bemutatása a pandémia okozta nehézségek kezelésére a Danubius Hotels Group esettanulmánya alapján
: Börczi Anna
: Börczi Anna
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
Gyermekbarát szolgáltatások a magyar szállodaiparban A Hotel Aquarell**** példáján keresztül
: Benesch Orsolya
: Benesch Orsolya
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
A Pannon GSM imázsának felépítése az imázskommunikáció bemutatásán keresztül - a brandek szerepe e folyamatban
: Fehér Nóra
: Fehér Nóra
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Kis- és középvállalkozások helyzete a szállodaiparban. Családi vállalkozás bemutatása a Diana Hotel és Étterem példáján keresztül
: Kocsonya Anikó
: Kocsonya Anikó
A gazdasági világválság hatása a magyarországi turizmusra - elemzés a Danubius Hotels Group éves pénzügyi jelentései alapján
: Szin Ágnes
: Szin Ágnes
A fenntarthatóság jelentősége és lehetőségei a szállodaiparban, a zöld szállodák példáján keresztül
: Vass Nóra
: Vass Nóra
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
A megújult Danubius Hotel Helia
: Ondrovics Elvira
: Ondrovics Elvira
A Danubius Hotel Hélia arculatváltozása
: Török Rozália
: Török Rozália
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Danubius Hotel Helia profil váltása
: Szlovenszki Boglárka
: Szlovenszki Boglárka
Minőségirányítás a Danubius Hotels Group Szállodáiban, alkalmazott eszközök és módszerek, valamint a 2015. év tapasztalatainak bemutatása és elemzése.
: Börczi Anna
: Börczi Anna
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
A PR használata a szállodaiparban a Best Jacaranda Hotel példáján keresztül bemutatva
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
Szállodák fenntartható fejlődése és az azt akadályozó tényezők a Danubius Hotel Helia példáján keresztül
: Petruska Réka
: Petruska Réka
Humánerőforrás-kezelés a Danubius hotel Gellértben
: Varsányi Márk
: Varsányi Márk
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése
: Tátrai Miklós
: Tátrai Miklós
Okoshotelek megjelenése és jelentősége a szállodaiparban
: Gombai Tibor
: Gombai Tibor
A KONFERENCIASZÁLLODÁK, MINT TURISZTIKAI ATTRAKCIÓK MAGYARORSZÁGON A HOTEL HUNGÁRIA CITY CENTER ÉS A DANUBIUS HOTEL ARENA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Juhász Rebeka
: Juhász Rebeka
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hasonló tételek
-
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna -
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka -
Animációs szolgáltatások biztosítása a Danubius Hotels Group-nál
: Lakatos Kinga -
A high fashion brandek diszrupciója
: Furi Krisztina Brigitta -
Családbarát szállodák bemutatása a Danubius Hotels Group szállodaláncon belül
: Magyar Barbara