Az ISO 9001 2008 minőségirányítási rendszer bevezetése az ügyviteli szolgáltató központok esetén az Avis BSC Kft. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boros Bettina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ISO 9001
Minőségirányítás
rendszer bevezetés
Minőségmutatók
Audit
minőség-ellenőrzés
szervezeti felépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47778

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47778
005 20231017105842.0
008 231017suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Boros Bettina 
245 1 3 |a Az ISO 9001  |b 2008 minőségirányítási rendszer bevezetése az ügyviteli szolgáltató központok esetén az Avis BSC Kft. példáján keresztül  |c Boros Bettina  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a ISO 9001 
695 |a Minőségirányítás 
695 |a rendszer bevezetés 
695 |a Minőségmutatók 
695 |a Audit 
695 |a minőség-ellenőrzés 
695 |a szervezeti felépítés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47778/1/00002253.doc  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47778/2/00002254.doc  |z Dokumentum-elérés