Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Illés Brigitta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ügyfélkapcsolat
elégedettség
bank
monitoring
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47838

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47838
005 20231017105958.0
008 231017suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Illés Brigitta 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül  |c Illés Brigitta  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a elégedettség 
695 |a bank 
695 |a monitoring 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47838/1/00002354.doc  |z Dokumentum-elérés