Vevőkapcsolatok kezelése egy könyvelési szolgáltatást végző vállalatnál
Elmentve itt :
Szerző: | Baráth Anikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | vevőkapcsolatok értékteremtő folyamat könyvelési szolgáltatás hatékonyság vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48037 |
Hasonló tételek
Vevőkapcsolatok menedzsmentje egy számviteli szolgáltatást végző vállalatnál
: Szalai Nikolett
: Szalai Nikolett
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László
: Csomor László
Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében
: Vályi-Gliba Emőke
: Vályi-Gliba Emőke
Flottamenedzsment egy Magyarországon fuvarozást végző vállalatnál
: Fekete Bálint
: Fekete Bálint
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése A call centeres telefonos ügyfélszolgálat bevezetésének hatásai az ÉDV Zrt.-nél
: Darázsi Edina
: Darázsi Edina
Compliance tevékenység egy könyvelési szolgáltatónál
: Szabó László
: Szabó László
A bérezési és ösztönzési rendszer vizsgálata egy állami vállalatnál, a könyvelési szervezet vonatkozásában
: Csemez Panna Sára
: Csemez Panna Sára
Egy mosodai szolgáltatást nyújtó üzem hatékonyságának vizsgálata
: Zsigmond Hajnalka
: Zsigmond Hajnalka
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Egy specifikus szolgáltatást nyújtó kávézó üzemeltetésének és gazdálkodásának bemutatása
: Nardai Eszter
: Nardai Eszter
Generációk közötti kulturális különbségek kezelése egy vállalatnál
: Bencze Attila Csaba
: Bencze Attila Csaba
Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
Szindikált hitelek könyvelési analitikájának átalakítása informatikai támogatással
: Nagy Tamásné
: Nagy Tamásné
Könyvelési folyamatok modernizálása a digitális eszközök segítségével
: Horváth Nikoletta
: Horváth Nikoletta
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Cseh Klaudia
: Cseh Klaudia
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Fejes Adrien
: Fejes Adrien
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai háttér
: Varga Judit
: Varga Judit
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Grossberger Lisa
: Grossberger Lisa
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása.
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: László Dzsenifer
: László Dzsenifer
Kihívások és válaszok, avagy miért nehéz ma egy professzionális szolgáltatást menedzselni
: Hegedűs Anita
Megjelent: (2019)
: Hegedűs Anita
Megjelent: (2019)
Főkönyvi (könyvelési) információs alrendszer kialakítása és számítógépes támogatása
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Vevőkapcsolatok kezelési rendje és informatikai támogatása
: Rácz János
: Rácz János
Vevőkapcsolatok kezelési rendje és informatikai támogatása
: Szigeti Marcell
: Szigeti Marcell
Hogyan biztosítja az Eurosped a kiemelkedő szolgáltatást a megbízói számára
: Ruck Ella
: Ruck Ella
Belső könyvelési rendszer fejlesztése a Process Solutions-nél egy lean módszertan segítségével
: Barta Réka
: Barta Réka
Munkaerő-piaci szolgáltatást nyújtó vállalat toborzási és kiválasztási folyamatainak a vizsgálata
: Nagy Regina Nikolett
: Nagy Regina Nikolett
Budapest Bank Zrt. vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Kiss Gergő
: Kiss Gergő
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
A fogászati turizmus jelentősége Sopronban - A fogászati szolgáltatást nyújtó szálláshelyek összehasonlító elemzése
: Berki Nóra
: Berki Nóra
A beruházáskontrolling működésének bemutatása egy beruházást végző projekttársaságnál
: Kocsis Zsuzsa
: Kocsis Zsuzsa
Munkavállalói jóllét és motiváció vizsgálata az öndeterminációs elmélet alapján egy könyvelési tevékenységet folytató kisvállalkozásban
: Grábics Kamilla
: Grábics Kamilla
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Gallicoop Zrt.-nél
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
Könyvelési feladatok automatizálása – A General Electric Cash accounting automatizálás példáján keresztül bemutatva
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
A KONTROLLING RENDSZER KIALAKÍTÁSA ÉS AZ ÜZLETI MODELL INTEGRÁLÁSA A KÖNYVELÉSI SZOLGÁLTATÁSBA
: Cséplő Dóra
: Cséplő Dóra
Kis- és középvállalkozások könyvelési sajátosságai a BackOffice Team Kft. gyakorlatán keresztül
: Horváth Ágnes
: Horváth Ágnes
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál
: Cvijovic Lídia
: Cvijovic Lídia
Hasonló tételek
-
Vevőkapcsolatok menedzsmentje egy számviteli szolgáltatást végző vállalatnál
: Szalai Nikolett -
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László -
Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében
: Vályi-Gliba Emőke -
Flottamenedzsment egy Magyarországon fuvarozást végző vállalatnál
: Fekete Bálint -
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése A call centeres telefonos ügyfélszolgálat bevezetésének hatásai az ÉDV Zrt.-nél
: Darázsi Edina