Egy olasz kerámia burkolatmárka magyar piacra való bevezetésének kihívásai
Elmentve itt :
| Szerző: | Tőkés András |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | marketing beruházás termék bevezetés képviselet hatékonyság SAP |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48077 |
Hasonló tételek
Olasz vendéglátóipari vállalkozások a magyar piacon - A budapesti olasz vállalkozások sajátos kihívásai
: Szelezsán Krisztián
: Szelezsán Krisztián
A Pataki Kerámia Kft 2012. évi Operatív tervének összeállítási folyamata
: Reményi Anna
: Reményi Anna
Az olasz migráció története és kihívásai
: Bauer Emese
: Bauer Emese
A fogyasztói útvonal vizsgálata kerámia és porcelánfestő vállalkozások esetén, PPC marketing fókusszal
: Deli Dorottya
: Deli Dorottya
Egy magyar kereskedelmi vállalkozás BRICS országokba való piaci bevezetésének feltételei és kihívásai Indián keresztül bemutatva
: Fucskó Nikolett
: Fucskó Nikolett
A piacra való betörés ára
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
A dohányipart érintő reklám tilalmi korlátozások bevezetésének hatása a magyar piacra
: Papp Zsolt
: Papp Zsolt
Olasz-magyar kereskedelmi kapcsolatok fejlődése
: Kövesdi Réka Adél
: Kövesdi Réka Adél
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Ipari karbantartási szoftver bevezetésének kihívásai
: Vasas Éva
: Vasas Éva
Magyar KKV-k kihívásai és lehetőségei a nemzetközi piacra lépés során
: Varga Fanni
: Varga Fanni
A Budapesti Olasz Kereskedelmi Kamara szerepe a rendszerváltás utáni olasz-magyar kapcsolatok alakulásában.
: Bocsi Dóra
: Bocsi Dóra
Az elmúlt évtized legfontosabb trendformáló hatásai az olasz FDI projektekre és az olasz gazdaságra
: Ozsváth András
: Ozsváth András
A SIA Central Europe Zrt. szolgáltatásainak román piacra történő bevezetésének vizsgálata
: Ficsór Szandra
: Ficsór Szandra
Olasz - Magyar borfogyasztási szokások és pincészetek működése
: Suhayda Ákos
: Suhayda Ákos
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
A Nissan Qashqai magyarországi piacra való bevezetése és annak hatása a magyar autópiacon
: Göndöcs Maja
: Göndöcs Maja
A magyar-olasz gazdasági kapcsolatok elemzése egy konkrét vállalkozás példáján keresztül
: Fábián Viktor
: Fábián Viktor
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
Az olasz gazdasági válság
: Győry Béla
: Győry Béla
A magyar és az olasz egészségügyi rendszer összehasonlítása hatékonyságvizsgálat
: Pataki Renáta
: Pataki Renáta
A VirtECS termelésütemezési szoftver, a Flex zalaegerszegi „A” telephelyére való bevezetésének szükségessége
: Toplak András
: Toplak András
A marketingkommunikáció tervezés változó trendjei a DriveNow autómegosztó szolgáltatás magyar piacra való bevezetésén keresztül
: Horváth Márk
: Horváth Márk
Egy B2B kozmetikai vállalat B2C piacra lépésének lehetőségei és kihívásai
: Bozóki Dorka
: Bozóki Dorka
Olaszország és az olasz vállalatok szerepe a magyar gazdaságban
: Péter Andrea Rita
: Péter Andrea Rita
A free4you piacra lépés lehetőségeinek és korlátainak való bemutatása
: Varga Viktória Katalin
: Varga Viktória Katalin
Slow food. Egy olasz alapítású nemzetközi mozgalom hátteréről
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2015)
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2015)
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
Az olasz médiát befolyásoló tényezők
: Kovács Dárius
: Kovács Dárius
Az olasz működő tőkebefektetések Magyarországon
: Kiss Fanni
: Kiss Fanni
Multilexikális egységek az olasz nyelvben
: Fodorné Bene Kata
Megjelent: (2018)
: Fodorné Bene Kata
Megjelent: (2018)
A Novii Wireless Patch System Magyarországra való bevezetésének marketingstratégiája
: Szemeti Dóra
: Szemeti Dóra
Újszerű biztosítási megoldások bevezetésének lehetőségei a magyar piacon
: Horváth András
: Horváth András
A magyar és az olasz konyha kapcsolata a halfogyasztás tekintetében
: Cavicchiolo Gabriella
: Cavicchiolo Gabriella
A magyar-olasz kereskedelmi és gazdasági kapcsolatok alakulása rendszerváltástól napjainkig
: Széll Krisztina
: Széll Krisztina
Hormonális fogamzásgátlók piaci bevezetésének marketing kihívásai az Egis Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül bemutatva
: Vaszi Emőke
: Vaszi Emőke
A Six Sigma módszer bevezetésének és alkalmazásának előnyei és kihívásai
: Dudar Lilla Anna
: Dudar Lilla Anna
Egy induló olasz jellegű bisztró piaci lehetőségeinek elemző vizsgálata
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Hasonló tételek
-
Olasz vendéglátóipari vállalkozások a magyar piacon - A budapesti olasz vállalkozások sajátos kihívásai
: Szelezsán Krisztián -
A Pataki Kerámia Kft 2012. évi Operatív tervének összeállítási folyamata
: Reményi Anna -
Az olasz migráció története és kihívásai
: Bauer Emese -
A fogyasztói útvonal vizsgálata kerámia és porcelánfestő vállalkozások esetén, PPC marketing fókusszal
: Deli Dorottya -
Egy magyar kereskedelmi vállalkozás BRICS országokba való piaci bevezetésének feltételei és kihívásai Indián keresztül bemutatva
: Fucskó Nikolett