A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Puha Zoltán
További közreműködők: Gombás Judit dr. Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:tanári szerepek
tanár-diák viszony
Tanulási motiváció
iskola iránti attitűd
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4821
Leíró adatok
Kivonat:Az iskola személyi tényezői, benne a tanári szerepek, az iskolai munka hatékonyságának kulcstényezői, hatásuk kiemelkedő a diákok és szülők elégedettségére, a tanulás motivációjára és eredményességére nézve. A dolgozatban bemutatott kutatás a tanár-diák viszonyrendszeren keresztül középiskolai környezetben vizsgálja a tanári magatartás jellemzőinek hatását, azok a tanulási motivációra, valamint a tanulók iskola iránti attitűdjére gyakorolt hatását.