A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Puha Zoltán
További közreműködők: Gombás Judit dr. Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:tanári szerepek
tanár-diák viszony
Tanulási motiváció
iskola iránti attitűd
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4821

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4821
005 20160302133457.0
008 151219suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Puha Zoltán 
245 1 2 |a A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából  |c Puha Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából 
246 1 1 |a Analysis of the factors determining the teacher-student relationship in terms of the teacher's role 
520 3 |a Az iskola személyi tényezői, benne a tanári szerepek, az iskolai munka hatékonyságának kulcstényezői, hatásuk kiemelkedő a diákok és szülők elégedettségére, a tanulás motivációjára és eredményességére nézve. A dolgozatban bemutatott kutatás a tanár-diák viszonyrendszeren keresztül középiskolai környezetben vizsgálja a tanári magatartás jellemzőinek hatását, azok a tanulási motivációra, valamint a tanulók iskola iránti attitűdjére gyakorolt hatását. 
695 |a tanári szerepek 
695 |a tanár-diák viszony 
695 |a Tanulási motiváció 
695 |a iskola iránti attitűd 
700 1 |a Gombás Judit dr. Judit   |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4821/1/Szakdolgozat_PuhaZolt%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés