A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | tanári szerepek tanár-diák viszony Tanulási motiváció iskola iránti attitűd |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4821 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg4821 | ||
| 005 | 20160302133457.0 | ||
| 008 | 151219suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Puha Zoltán | |
| 245 | 1 | 2 | |a A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából |c Puha Zoltán |h [elektronikus dokumentum] |
| 246 | 1 | 1 | |a A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából |
| 246 | 1 | 1 | |a Analysis of the factors determining the teacher-student relationship in terms of the teacher's role |
| 520 | 3 | |a Az iskola személyi tényezői, benne a tanári szerepek, az iskolai munka hatékonyságának kulcstényezői, hatásuk kiemelkedő a diákok és szülők elégedettségére, a tanulás motivációjára és eredményességére nézve. A dolgozatban bemutatott kutatás a tanár-diák viszonyrendszeren keresztül középiskolai környezetben vizsgálja a tanári magatartás jellemzőinek hatását, azok a tanulási motivációra, valamint a tanulók iskola iránti attitűdjére gyakorolt hatását. | |
| 695 | |a tanári szerepek | ||
| 695 | |a tanár-diák viszony | ||
| 695 | |a Tanulási motiváció | ||
| 695 | |a iskola iránti attitűd | ||
| 700 | 1 | |a Gombás Judit dr. Judit |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4821/1/Szakdolgozat_PuhaZolt%C3%A1n.pdf |z Dokumentum-elérés |