Developing an online platform to increase trust for Philips PerfectCare Azur in Central-Eastern Europe - Qualitative research conducted with Philips managers and customers from Central-Eastern Europe
Elmentve itt :
Szerző: | Béres Réka |
---|---|
További közreműködők: | Vásáry Dr. habil Viktória |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Philips PerfectCare Azur Central-Eastern Europe Online platform Trust |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4843 |
Hasonló tételek
The automotive industry in Central and Eastern Europe
: Kravishvili Ana
: Kravishvili Ana
Capital structure analysis in Central-Eastern Europe
: Bagi Péter
: Bagi Péter
Patterns of Integration and Disintegration in Central and Eastern Europe
: Novák Tamás
Megjelent: (2017)
: Novák Tamás
Megjelent: (2017)
Migration issue from and into Central and Eastern Europe
: Budei Vadim
Megjelent: (2018)
: Budei Vadim
Megjelent: (2018)
Development of Dark Tourism Destinations in Central and Eastern Europe
: Morina Dea
: Morina Dea
Business service offshoring to Central Eastern Europe. Analysis of the locational advantages
: Fraszt Honória
: Fraszt Honória
ebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Rebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe.
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
Russian diplomatic and geopolitical efforts in Central and Eastern Europe in light of the crisis in ukraine
: Kósa András
: Kósa András
Industrial development in Central, Eastern and Southeastern Europe during World War II
: Domonkos Endre
Megjelent: (2017)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2017)
Cooperation and Challenges An Analysis of the Impact of the Belt and Road Initiative on Central and Eastern Europe
: Wu Linsi
: Wu Linsi
Az SAP alkalmazási lehetőségei a Nissan Sales Central & Eastern Europe Kereskedelmi Kft-nél.
: Ballók Ádám József
: Ballók Ádám József
Intermas Eastern Europe Kft. marketingkommunikációja
: Juhász Zsanett
: Juhász Zsanett
Centre of peripheries, the comparison of euroregions in Eastern and Western Europe
: Mátrai Katalin
: Mátrai Katalin
Central Europe in the second decade of the 2000s
: Novák Tamás
Megjelent: (2016)
: Novák Tamás
Megjelent: (2016)
Consequences of the one belt one road for the central and eastern european region
: Gan Chunyan
: Gan Chunyan
A Mid Ocean Central and Eastern Europe Kft 2013-2016 évi beszámolójának elemzése, avagy az átszervezés hatása a gazdálkodásra
: Jávor Anita
: Jávor Anita
Öresund Region as the "perfect regionalism"- regional cooperation in Northern Europe
: Pankaczi Lilla
Megjelent: (2013)
: Pankaczi Lilla
Megjelent: (2013)
The Implementation of Country by Country Reporting in Central Europe
: Gúthy Eszter
: Gúthy Eszter
Development opportunities of golf tourism in Central Europe
: Briglovics Boróka
: Briglovics Boróka
Potentials of the Central Eastern European market for the 2WIN concept of Emons Cargo
: Gulyás Attila
Megjelent: (2013)
: Gulyás Attila
Megjelent: (2013)
The business and network development process at Ford Central and Eastern European Sales LLC
: Lőrik Nikoletta
Megjelent: (2009)
: Lőrik Nikoletta
Megjelent: (2009)
Comparative Analysis of Central Europe (Visegrad group+Romania) and Central Asia in the economic sphere
: Kazakhbaev Roman
: Kazakhbaev Roman
A Philips imázsa és arculata
: Hortobágyi Gyöngyi
: Hortobágyi Gyöngyi
The Role of Foreign Capital in the Economies of Central, Eastern and Southeastern European countries in the Interwar Period
: Domonkos Endre
Megjelent: (2016)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2016)
Arbitrage opportunities of multiple-listed Central - Eastern European stocks - are the markets so efficient?
: Halomhegyi Ádám
: Halomhegyi Ádám
Ügyviteli tevékenység a Bonduelle Central Europe Kft-nél
: Gulyás Éva
: Gulyás Éva
Indian multinationals as an emerging source of FDI in the Central and Eastern European countries - a Hungarian perspective
: Völgyi Katalin, et al.
Megjelent: (2017)
: Völgyi Katalin, et al.
Megjelent: (2017)
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A Grand Automotive Central Europe Kft. üzleti környezetének elemzése
: Ramocsai Pál János
: Ramocsai Pál János
History of the European Union with special attention to the development of relations with Central and Eastern European Countries and institutional reforms
: Ábrahám Tamás
: Ábrahám Tamás
Research on trade cooperation between china and central and eastern european countries under the belt and road initiative
: Sheng Danting
: Sheng Danting
Growing Economy of Cruelty-Free Cosmetics, with an emphasis on Central/Eastern and Western European National Cosmetics Industry Comparison
: Papp Boglárka Edit
: Papp Boglárka Edit
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
Nu Skin Eastern Europe Kft. működési rendszere, különös tekintettel a Support Team munkájának eredményességére
: Kecskés István
: Kecskés István
A SIA Central Europe Zrt. szolgáltatásainak román piacra történő bevezetésének vizsgálata
: Ficsór Szandra
: Ficsór Szandra
Prospects of Creative Industries and Digital Economy. Perspectives from Southeast Asia and Central Europe
: Fehér Katalin
Megjelent: (2017)
: Fehér Katalin
Megjelent: (2017)
The benefits of implementing Omnichannel practices for a company based in Central Europe after the pandemic
: Cziráky Luca Zsuzsanna
: Cziráky Luca Zsuzsanna
Rendelések feldolgozása és informatikai háttere a Bonduelle Central Europe Kft.-nél
: Faragó Frigyes
: Faragó Frigyes
Hasonló tételek
-
The automotive industry in Central and Eastern Europe
: Kravishvili Ana -
Capital structure analysis in Central-Eastern Europe
: Bagi Péter -
Patterns of Integration and Disintegration in Central and Eastern Europe
: Novák Tamás
Megjelent: (2017) -
Migration issue from and into Central and Eastern Europe
: Budei Vadim
Megjelent: (2018) -
Development of Dark Tourism Destinations in Central and Eastern Europe
: Morina Dea