Tools for maximizing income in the non-profit sector for sponsorship seekers
Elmentve itt :
Szerző: | Szilágyi Péter |
---|---|
További közreműködők: | Czakó Dezső |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | sportszponzoráció, |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4849 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Tools for maximizing income in the non-profit sector for sponsorship seekers
: Szilágyi Péter
: Szilágyi Péter
Non-profit vállalkozásfejlesztés. A non-profit vállalkozásfejlesztés lehetőségei a Nemzeti Fejlesztési Terv keretében
: Renkó Edina
: Renkó Edina
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Glück Cintia
: Glück Cintia
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Non-profit marketing a Vörösmarty Színházban
: Dallos Anna Dóra
: Dallos Anna Dóra
Non profit szervezet direkt marketing akciójának elemzése
: Moharosné Bratek Szilvia
: Moharosné Bratek Szilvia
Introducing sponsorship as a marketing tool trough research and evaluation based on the example of strategic sponsorship activity of Vodafone Hungary towards the Hungarian Water Polo Federation
: Fehérvári Krisztina
: Fehérvári Krisztina
Önkéntesek motivációjának fejlesztése az AFS Magyarország non-profit szervezetnél
: Szeles Szilvia Mária
: Szeles Szilvia Mária
Oil dependence of Azerbaijan and new perspectives in non-oil sector
: Bayramova Salatin
: Bayramova Salatin
Unleashing Sponsorship Potential for Martial Arts Athetes
: László Alexa Pálma
: László Alexa Pálma
A nonprofit szektor működésének bemutatása, a Sportország SC Közhasznú Non Profit Kft. példáján
: Dénes Richárd Tibor
: Dénes Richárd Tibor
A non-profit szervezetek sajátosságai, helyzetük a mai Magyarországon, különös tekintettel az alapítványokra
: Nemes Katalin Éva
: Nemes Katalin Éva
Non-profit és egyéb szervezetek alapítása, számviteli információs rendszerének kialakítása, számviteli sajátosságainak bemutatása
: Tóth István
: Tóth István
Impact of social media marketing as a tool on the public sector organizations during global crises
: Nsiri Youssef
: Nsiri Youssef
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
A non-profit és egyéb szervezetek beszámoló készítése, sajátos tevékenységének elemzése a Magyar Máltai Szeretetszolgálat bemutatásával
: Báthy Gertrúd
: Báthy Gertrúd
The Effect of FDI on Income Convergence of the CIS Region
: Chotoeva Aiym
: Chotoeva Aiym
Konverkód avagy a non-profit és egyházi tevékenységet folytató szervezetek sajátos információ igényének kielégítése a különböző számviteli rendszerek tükrében
: Krizbacher Barbara
: Krizbacher Barbara
Harmonisation of Income Taxes in the EU Is there a real possibility for it?
: Balázs Diána Katalin
: Balázs Diána Katalin
Income and Business taxes in Hungary and in the Western European countries
: Csák Tamás
: Csák Tamás
Forms of Personal Income Tax in Hungary and in some of the European Union Member States
: Küssel Péter
: Küssel Péter
Athletes brand- and income-building during and after sport career
: Vadnai Benjamin
: Vadnai Benjamin
Bridging the Divide: Analysis of China's urban-rural income gap
: Zhao Jiayi
: Zhao Jiayi
Project Team Motivation and How That Affects the Output and Income of an Organization
: Solongo Bayarjargal
: Solongo Bayarjargal
Packaging as an effective communication tool in marketing
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Sharing economy – fenntarthatóság vagy profit?
: Schmidl Tibor Dániel
: Schmidl Tibor Dániel
Increasing profitability in hotels and restaurants by IT developments.
: Kéki Márton
: Kéki Márton
Non-aligned movement Past, present and future with reforms and debates
: Raza Shamsh
: Raza Shamsh
Efficiency of online advertising tools
: Nábelek Máté
: Nábelek Máté
The question of profitability Analyzing market concepts, implementing risk management, and applying technical analysis by day traders in the crypto market
: Aguilar Attila Sebastian
: Aguilar Attila Sebastian
Research of the Profitable Operation of an Equestrian Club in Hungary
: Biró Luca
: Biró Luca
Peut-on profiter de la crise énergétique?
: Tory Eszter
: Tory Eszter
Examination of Impact Factors of the Profitability by using Multivariate Statistical Methods Determination of the Profitability Factor
: Csesznák Anita
Megjelent: (2007)
: Csesznák Anita
Megjelent: (2007)
Tax planning options for private individuals’ income from capital investments in Hungary in 2017
: Hegedüs Diána
: Hegedüs Diána
An Exploratory Study of Russian Incoming Tourists’ Expectations and Satisfaction in Hungary as a Tourist Destination
: Starovoytova Evgenia
: Starovoytova Evgenia
Turkey’soft power tools From airlines to cultural centers
: Ciko Bunyamin
: Ciko Bunyamin
Company income taxation in Hungary and in the European Union - Tax burdens of Hungarian companies in international comparison
: Schuck Máté Rudolf
: Schuck Máté Rudolf
Liquidity of Banking Sector of Kazakhstan
: Baitore Aigerim
: Baitore Aigerim
Merger and Acquisition in Banking Sector
: Wang Ce
: Wang Ce
Internationalization of the Moldovan SMEs sector
: Volnitchi Catalina
: Volnitchi Catalina
Hasonló tételek
-
Tools for maximizing income in the non-profit sector for sponsorship seekers
: Szilágyi Péter -
Non-profit vállalkozásfejlesztés. A non-profit vállalkozásfejlesztés lehetőségei a Nemzeti Fejlesztési Terv keretében
: Renkó Edina -
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Glück Cintia -
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Kiss Richárd János -
Non-profit marketing a Vörösmarty Színházban
: Dallos Anna Dóra