"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Somogyi Dániel |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vevőelégedettség-mérés Elégedettség Minőség Új piacra való bevezetés információs rendszer monitoring vizsgálati eljárások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48499 |
Hasonló tételek
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia
: Bús Szilvia
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György
: Szalai György
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita
: Bozsó Zita
A Petit Mignon vállalkozás online piacra lépésének üzleti terve
: Ostoróczky Boglárka
: Ostoróczky Boglárka
Cukrászipari sütőkemencéket gyártó hazai mikrovállalkozás külpiacra lépésének kihívásai
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A „Finn csoda” – a finn oktatási rendszer és pedagógiai értékelés
: Kercsmár Zsuzsanna
: Kercsmár Zsuzsanna
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
A finn oktatási rendszer eredményei
: Tóthné Uzonyi Ottilia
: Tóthné Uzonyi Ottilia
Egy Budapesten nyíló cukrászda üzleti tervének elkészítése, kiemelt hangsúlyt fektetve a turisztikai vállalkozások piacra lépésének, működésének feltételeire és ellenőrzésükre
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája
: Pásztor Eszter Laura
: Pásztor Eszter Laura
A Book Your Dream Wedding magyar piacra lépésének és marketing tevékenységének elemzése kitekintéssel a környezetvédelemre
: Odler Axel
: Odler Axel
A készletgazdálkodás és a vevőelégedettség kapcsolata
: Pintér Sára
: Pintér Sára
Az Alveola Kft. finn és svéd professzionális kozmetikai piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
: Szigeti Dzsenifer
: Szigeti Dzsenifer
A vállalatok tőzsdére lépésének folyamata
: Kontos Gábor Norbert
: Kontos Gábor Norbert
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid
: Turcsán Dávid
The contrasts of happiness between third and first world countries
: Franco Contreras Renata
: Franco Contreras Renata
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra
: Krizsán Dóra
Finn működőtőke-befektetések Magyarországon
: Botos Leontina
Megjelent: (2014)
: Botos Leontina
Megjelent: (2014)
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
A magyar kkv-k külpiacra lépésének elősegítése
: Fehér Andrea
Megjelent: (2013)
: Fehér Andrea
Megjelent: (2013)
A marketingkommunikáció és a vevőelégedettség jelentősége a kulturális szektorban
: Herczeg András
: Herczeg András
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
Finn állami cég tulajdonszerzése magyar magánszférában
: Kuzma Petra
: Kuzma Petra
Comparison of Hungary and Germany with regard to the Happy Planet Index and the Human Development Index
: Antal Katinka
: Antal Katinka
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit
: Andor Judit
Forest Domes a Finn Lough Resort-ban
: Andrássy Nóra
: Andrássy Nóra
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
Impact Of Employees’ Spiritual Welfare and Happiness on Customer Satisfaction and Value Creation A Comparison Between Hungary and The United Kingdom
: Molnár Dzsenna Hanna
: Molnár Dzsenna Hanna
A fiatalok munkaerő-piaci helyzete a finn és a magyar oktatási rendszer tükrében
: Takács Andrea
: Takács Andrea
BELÉPÉS A SZIGETELÉSI PIACRA, AVAGY A RAPIDSIL SYSTEM KFT. INNOVATÍV TERMÉKEI ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIÁJUK
: Kiss Gergő
: Kiss Gergő
Klímaváltozás hatása a finn turizmusra, különös tekintettel a síturizmusra
: Lakner Krisztina
: Lakner Krisztina
A finn és a magyar interakciós sajátosságok komparatív vizsgálata
: Barabás Regina Réka
: Barabás Regina Réka
Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban
: Kocsis Nóra
: Kocsis Nóra
A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra
: Törőcsik Hanna Berta
: Törőcsik Hanna Berta
Hasonló tételek
-
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia -
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György -
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter -
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita -
A Petit Mignon vállalkozás online piacra lépésének üzleti terve
: Ostoróczky Boglárka