"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
Elmentve itt :
| Szerző: | Somogyi Dániel |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Vevőelégedettség-mérés Elégedettség Minőség Új piacra való bevezetés információs rendszer monitoring vizsgálati eljárások |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48499 |
Hasonló tételek
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia
: Bús Szilvia
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György
: Szalai György
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita
: Bozsó Zita
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
A Petit Mignon vállalkozás online piacra lépésének üzleti terve
: Ostoróczky Boglárka
: Ostoróczky Boglárka
A BYD magyarországi piacra lépésének vizsgálata és várható hatásai az elektromos autó piacra
: Székely Vivien Bianka
: Székely Vivien Bianka
A kkv-szektor nemzetközi piacra lépésének stratégiái és hatásai egy konkrét vállalati esettanulmány elemzése
: Papp Ferenc Gábor
: Papp Ferenc Gábor
A „Finn csoda” – a finn oktatási rendszer és pedagógiai értékelés
: Kercsmár Zsuzsanna
: Kercsmár Zsuzsanna
Cukrászipari sütőkemencéket gyártó hazai mikrovállalkozás külpiacra lépésének kihívásai
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A finn oktatási rendszer eredményei
: Tóthné Uzonyi Ottilia
: Tóthné Uzonyi Ottilia
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Egy Budapesten nyíló cukrászda üzleti tervének elkészítése, kiemelt hangsúlyt fektetve a turisztikai vállalkozások piacra lépésének, működésének feltételeire és ellenőrzésükre
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
A készletgazdálkodás és a vevőelégedettség kapcsolata
: Pintér Sára
: Pintér Sára
A Book Your Dream Wedding magyar piacra lépésének és marketing tevékenységének elemzése kitekintéssel a környezetvédelemre
: Odler Axel
: Odler Axel
A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája
: Pásztor Eszter Laura
: Pásztor Eszter Laura
Az Alveola Kft. finn és svéd professzionális kozmetikai piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
: Szigeti Dzsenifer
: Szigeti Dzsenifer
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
Egy B2B kozmetikai vállalat B2C piacra lépésének lehetőségei és kihívásai
: Bozóki Dorka
: Bozóki Dorka
A vállalatok tőzsdére lépésének folyamata
: Kontos Gábor Norbert
: Kontos Gábor Norbert
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra
: Krizsán Dóra
Finn működőtőke-befektetések Magyarországon
: Botos Leontina
Megjelent: (2014)
: Botos Leontina
Megjelent: (2014)
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid
: Turcsán Dávid
The contrasts of happiness between third and first world countries
: Franco Contreras Renata
: Franco Contreras Renata
Money Can't Buy Happiness - Or Can It An Economic View
: Barbir Mia
: Barbir Mia
A marketingkommunikáció és a vevőelégedettség jelentősége a kulturális szektorban
: Herczeg András
: Herczeg András
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
A magyar kkv-k külpiacra lépésének elősegítése
: Fehér Andrea
Megjelent: (2013)
: Fehér Andrea
Megjelent: (2013)
A Starbucks Happy Hour promóció eladásösztönző hatásának és kommunikációs támogatásának elemzése
: Skoda Anita
: Skoda Anita
Finn állami cég tulajdonszerzése magyar magánszférában
: Kuzma Petra
: Kuzma Petra
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit
: Andor Judit
Forest Domes a Finn Lough Resort-ban
: Andrássy Nóra
: Andrássy Nóra
Comparison of Hungary and Germany with regard to the Happy Planet Index and the Human Development Index
: Antal Katinka
: Antal Katinka
Innovatív Integrált Logisztikai Rendszer Fejlesztése
: Kocsis László Péter
: Kocsis László Péter
A magyar kis -és középvállalkozások külpiacra lépésének az akadályai
: Bacsó Boglárka
: Bacsó Boglárka
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
A fiatalok munkaerő-piaci helyzete a finn és a magyar oktatási rendszer tükrében
: Takács Andrea
: Takács Andrea
Impact Of Employees’ Spiritual Welfare and Happiness on Customer Satisfaction and Value Creation A Comparison Between Hungary and The United Kingdom
: Molnár Dzsenna Hanna
: Molnár Dzsenna Hanna
BELÉPÉS A SZIGETELÉSI PIACRA, AVAGY A RAPIDSIL SYSTEM KFT. INNOVATÍV TERMÉKEI ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIÁJUK
: Kiss Gergő
: Kiss Gergő
Klímaváltozás hatása a finn turizmusra, különös tekintettel a síturizmusra
: Lakner Krisztina
: Lakner Krisztina
Hasonló tételek
-
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia -
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György -
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita -
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter -
A Petit Mignon vállalkozás online piacra lépésének üzleti terve
: Ostoróczky Boglárka