Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
Saved in:
Main Author: | Lődör Bettina |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | vevőmenedzsment vásárlói igények kérdőív kiértékelése cégcsoport bemutatása javaslatok beszerzés mikro- és kisvállalkozások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48516 |
Similar Items
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Egy budapesti optika marketing tevékenységének bemutatása és a vásárlói igények felmérése
: Vincze Levente Barnabás
: Vincze Levente Barnabás
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
Fenntarthatóság a ruházati iparban
: Vájjer Éva
: Vájjer Éva
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós
: Kunvári Miklós
Vásárlói igények piacalakító hatásának bemutatása az E-kereskedelmi trendek változásán és egy szolgáltató vállalat porfóliójának bővülésén keresztül
: Kónya Róbert Gergely
: Kónya Róbert Gergely
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Multinacionális ruházati vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Keszler Krisztina
: Keszler Krisztina
Egy magyar ruházati termelővállalat Ukrajnába történő termelés áthelyezésének gazdaságossági vizsgálata
: Méhes Balázs
: Méhes Balázs
A fluktuáció és a munkaerőmegtartás vizsgálata egy cégcsoport példáján keresztül
: Oláh Ildikó
: Oláh Ildikó
Pénzmosás megelőzés folyamata egy bank compliance tevékenységén keresztül
: Laczkó Daniella
: Laczkó Daniella
Peek & Cloppenburg Ruházati és Kereskedelmi Kft. és VAN GRAAF Ruházati és Kereskedelmi Bt. gazdasági tevékenységének összehasonlítása
: Kecskeméti Fanni Erika
: Kecskeméti Fanni Erika
Márkaimázs vizsgálata két piacvezető márkánál
: Szántó Alexandra
: Szántó Alexandra
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté
: Rabi Máté
Belső ellenőrzés rendszerének bemutatása egy tankerületi központ tevékenységén keresztül
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
Egy cégcsoport vásárlási folyamatának bemutatása
: Szalai Zsanett Kitti
: Szalai Zsanett Kitti
Élet egy sport-és szabadidő ruházati nagykereskedelmi vállalatnál könyvelői szemszögből
: Scháden Alexandra
: Scháden Alexandra
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Egy piacvezető lemezkiadó vállalat tervezési rendszere
: Pakocs Péter
: Pakocs Péter
Diétás igények napjainkban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A bérmunka szerepe a textil- ruházati- és bőriparban
: Kiss Annamária
Published: (2013)
: Kiss Annamária
Published: (2013)
A társasági adó és a számvitel kapcsolata egy vállalkozás tevékenységén keresztül
: Basa Dávid
: Basa Dávid
Beszerzési, értékesítési és e-kereskedelmi feladatok egy ruházati termékeket árusító vállalkozásnál
: Bakonyi Elizabet
: Bakonyi Elizabet
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
Női ruházati divatmarketing - fogyasztói magatartás a hazai divatpiacon
: Gergely Gabriella
Published: (2013)
: Gergely Gabriella
Published: (2013)
Egy professzionális szolgáltatás kihívásai - igények és válaszlehetőségek
: Hegedüs Anita
: Hegedüs Anita
Egy cégcsoport konszolidált beszámolójának elkészítése és elemzése
: Gajdics Orsolya
: Gajdics Orsolya
Külkereskedelmi ügyletek a Color Ruházati és Kereskedelmi Kft.-nél
: Hangya Krisztina
: Hangya Krisztina
Gasztvitál cégcsoport tevékenységének bemutatása
: Varga Gergely Gyula
: Varga Gergely Gyula
A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában
: Kukla Bernadett Eszter
: Kukla Bernadett Eszter
Egy multinacionális cégcsoport leányvállalatának éves beszámoló elemzése
: Horváth Helga
: Horváth Helga
Felhasználói igények kielégítése és tökéletesítés
: Lénárt Róbert
: Lénárt Róbert
A Törley pezsgő piacvezető marketingstratégiája
: Ballagó Lilla Barbara
: Ballagó Lilla Barbara
Menedzsment a piacvezető bank világában
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Egy cégcsoport vállalatirányítási rendszereinek bemutatása és fejlesztési lehetőségei
: Paragi Klaudia
: Paragi Klaudia
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Similar Items
-
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória -
Egy budapesti optika marketing tevékenységének bemutatása és a vásárlói igények felmérése
: Vincze Levente Barnabás -
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta -
Fenntarthatóság a ruházati iparban
: Vájjer Éva -
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós