Mi fán terem a CSR?
Saved in:
Main Author: | Major Beáta |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | felelősségvállalás CSR fenntarthatóság stratégia vállalatok hátralékkezelés társadalmi részvétel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48814 |
Similar Items
Fitness terem beléptető és tagnyilvántartó rendszer bemutatása
: Ábrahám Péter
: Ábrahám Péter
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára
: Boda Renáta
: Boda Renáta
MiFID alapjai
: Tujner Zoltán
: Tujner Zoltán
CSR kommunikáció A vállalati társadalmi felelősségvállalás belső és külső kommunikációja
: Czinege Beáta
Published: (2012)
: Czinege Beáta
Published: (2012)
Cora Magyarországon, azaz mi vezetett a kivonuláshoz és mi történt a felvásárlás után
: Mezősi Rita
Published: (2013)
: Mezősi Rita
Published: (2013)
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
Mi lett veletek, önkormányzati vállalatok?
: Molnár Petronella
Published: (2023)
: Molnár Petronella
Published: (2023)
Mi a jövő zenéje? Rúzsa Magdi online karrierépítése
: Perger Péter György
Published: (2013)
: Perger Péter György
Published: (2013)
Mi a sikeres SSC titka Magyarországon?
: Petkó Dóra
: Petkó Dóra
Bruttó Nemzeti Boldogság a mi jövőnk?
: Mézesné Lenti Gabriella
: Mézesné Lenti Gabriella
Mi kell a külföldi befektetőnek? A telephely választás szempontjai
: Nagy Anikó
: Nagy Anikó
Mi lett velük? Egy kiterjesztett esettanulmány tanulságai a középvállalati réteg sorsának alakulásáról 2000-2016 között
: Palócz Éva, et al.
Published: (2018)
: Palócz Éva, et al.
Published: (2018)
Mi a frissdiplomások elképzelése a saját karrierfejlődésükről?
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
Befektetési tanácsadás a MiFID II tükrében
: Szilágyi Zsolt
: Szilágyi Zsolt
Mi alapján választanak szórakozóhelyet a fiatalok Budapesten
: Balog Dávid
: Balog Dávid
Energiakörkép avagy mi lesz a jövő energiája
: Koskocsák Éva
: Koskocsák Éva
Mi az ember? - egy evolúciós szintézis körvonalai
: Marosán György
Published: (2011)
: Marosán György
Published: (2011)
Motiváció – Mi hajt, ösztönöz, lelkesít minket valójában?
: Kétyi András
Published: (2019)
: Kétyi András
Published: (2019)
CSR in IT Services Hungary
: Rálik Lolita
: Rálik Lolita
„Mi kell a nőnek?" Reklámkampány tanulmányterv : A Felina Hungária Kft. marketing tevékenységének elemzése, kommunikációs kampányának aktualizálása
: Sarbó Katalin
: Sarbó Katalin
Elektronikus fizetési megoldások, avagy mi lesz veled készpénz?
: Sági Balázs László
: Sági Balázs László
CSR a logisztikai szektorban
: Vita Virág
: Vita Virág
A CSR társadalmi megítélése
: Mocsári Judit
Published: (2012)
: Mocsári Judit
Published: (2012)
Belső CSR a közszférában
: Szabó Noémi Júlia
: Szabó Noémi Júlia
IKEA és a CSR
: Beck Dzsenifer
: Beck Dzsenifer
A CSR kommunikáció felértékelődése
: Lengyel András
: Lengyel András
A CSR-on túl valóban felelős vállalatok
: Őszi Veronika
: Őszi Veronika
Accor Hotels CSR tevékenysége
: Bihon Eliza
: Bihon Eliza
Rendezvények (CSR, ügyfélrendezvények) hatékonysága
: Braun Nikoletta
Published: (2014)
: Braun Nikoletta
Published: (2014)
A környezettudatosság jelentőségének vizsgálata a vállalati CSR-ban és vásárlói döntéshozatalban kozmetikumok esetén
: Bagi Beáta
: Bagi Beáta
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Az MI Forradalma a Turizmus Világában Innováció és Haté-konyság a Szállodaipar és Utazásszervezés Területén
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
A Rail Cargo Hungaria Zrt. CSR tevékenységének összehasonlítása más vállalatok CSR jelentésésvel
: Horváth Virág
: Horváth Virág
MiFID II szabályozás a befektetési vállalatok körében Magyarországon
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Mi az ASMR és hogyan kelti fel a figyelmünket?
: Káró Klaudia
: Káró Klaudia
CSR communication in social media The effectiveness of
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
A CSR fejlődése a médiában
: Máté Zsófia
: Máté Zsófia
Belső CSR lehetőségek, munkavállalói vélemények és ezek összefüggése a vállalatok specifikációival
: Kun-Szabó Anna
: Kun-Szabó Anna
Similar Items
-
Fitness terem beléptető és tagnyilvántartó rendszer bemutatása
: Ábrahám Péter -
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio -
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi -
Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára
: Boda Renáta -
MiFID alapjai
: Tujner Zoltán