Vevőkintlévőségek kezelésének bemutatása az iQor Global Services Hungary Kft. adatain keresztül
Saved in:
Main Author: | Balogh Dóra |
---|---|
Other Authors: | Antal Dr. Anita |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kintlévőségkezelés - kintlévőségek behajtása vevőkövetelések iQor Global Services Hungary Kft. (Szombathely) Szombathely (Vas) gazdasági elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4882 |
Similar Items
Tárgyi eszköz kezelés és nyilvántartás az iQor Global Services Hungary Kft.-nél
: Németh Éva
: Németh Éva
Az iQor Global Services Hungary Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a 2015-2017 évi beszámolók alapján
: Balogh Daniella
: Balogh Daniella
Az iQor Global Services Hungary Kft.-nél a vevőállomány alakulása és a kintlévőségek kezelése, értékelése a számvitelben
: Szalai Alexandra
: Szalai Alexandra
A mérleg eltérései a US GAAP és a magyar számviteli törvény előírásai alapján az iQor Global Services Hungary Kft. példáján keresztül
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Az immateriális javak és tárgyi eszközök elszámolásának sajátosságai a magyar és az amerikai (US GAAP) számvitel előírása alapján az iQor Global Services Hungary Kft. példáján keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Hálózatelemzés az Enron email adatbázis adatain
: Kelemen Dorottya
: Kelemen Dorottya
Az adatelemzés és adatvizualizáció bemutatása a COVID-19 világjárvány adatain keresztül
: Horváth Liza
: Horváth Liza
A digitális marketing fejlődése és határai a 21. században a Mito Communications Zrt. SEO adatain keresztül
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Global Business Centers as a Result of the Globalization of the Business Services
: Sultanova Ms. Aytan
: Sultanova Ms. Aytan
Lejárt követelések kezelésének bemutatása
: Vasas Szabolcs
: Vasas Szabolcs
A számviteli minőség és az ESG teljesítmény kapcsolatának empirikus vizsgálata amerikai tőzsdei vállalatok adatain keresztül
: Baracsi Áron Lajos
: Baracsi Áron Lajos
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelésének bemutatása a Ruget Magyarország Kft példáján keresztül
: Vincze Dániel
: Vincze Dániel
Motiváció és ösztönzés a Bigfour cégeknél, ezen belül a KPMG Global Services Hungary-nál
: Bányai Dávid
: Bányai Dávid
CSR in IT Services Hungary
: Rálik Lolita
: Rálik Lolita
A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
Global Trends Shared Service Centers
: Rajna-Povázsán Zsófia
: Rajna-Povázsán Zsófia
Az elhízás étrendi kezelésének aktualitásai
: Gódor-Kacsándi Anna
Published: (2022)
: Gódor-Kacsándi Anna
Published: (2022)
Az elektronikai hulladékok kezelésének logisztikája
: Fórizs Judit
: Fórizs Judit
Jaycustomerek kezelésének kihívásai a gyógyszertárakban
: Wéber Andrea
: Wéber Andrea
Partnerkapcsolatok kezelésének kiemelkedő fontossága egy termelő vállalat példáján keresztül
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
A vevőkockázat felmérésének és kezelésének bemutatása a Rail Cargo Hungaria Zrt.-én keresztül
: Cseri Boglárka Csenge
: Cseri Boglárka Csenge
Az IT Services Hungary Kft. környezetvédelem iránti elkötelezettsége
: Maros Rebeka
: Maros Rebeka
A vendégészrevételek kezelésének módszerei a szállodákban
: Juhász László
Published: (2014)
: Juhász László
Published: (2014)
Panaszszituáció kezelésének vizsgálata a Vapiano étteremben
: Nagyházi Beáta
: Nagyházi Beáta
A Jaycustomerek kezelésének kihívásai a töltőállomásokon
: Gál Dorina Zsanett
: Gál Dorina Zsanett
Az iSTYLE Hungary Kft. E-commerce tevékenységének bemutatása a kereskedelmi és marketing aspektusok figyelembe vételével
: Baróti Szilárd Norbert
: Baróti Szilárd Norbert
A Munkaköri Mátrix bevezetése az IT Services Hungary Ktf-nél
: Gürtler Dóra
: Gürtler Dóra
A Munkaköri Mátrix bevezetése az IT Services Hungary Ktf-nél
: Gürtler Dóra
: Gürtler Dóra
Housekeeping Supervisor-i tevékenységek
: Pribelszki Fanni Csenge
: Pribelszki Fanni Csenge
A konferenciaszervezés folyamatának bemutatása a Global Leading Conferences Kft. tevékenységén keresztül
: Gyurkó Gréta
: Gyurkó Gréta
Cross Cultural Difference in Global Advertising Investigated in Hungary and Russia
: Manvelyan Elmira
: Manvelyan Elmira
A kereskedelmi bankok kockázatai, a hitelkockázat elemzésének és kezelésének részletes bemutatása
: Lizánec Márta
: Lizánec Márta
A kereskedelmi bankok kockázatai, a hitelkockázat elemzésének és kezelésének részletes bemutatása
: Kerti András
: Kerti András
GLOBAL LEADING CONFERENCES KFT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A szuverén adósságválság és kezelésének tapasztalatai Magyarországon
: Kurz Katalin
: Kurz Katalin
Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata
: Máté Réka,Eszter
: Máté Réka,Eszter
Logisztikai folyamatok bemutatása és értékelése az IT Services Hungary Order Management részlegèn
: Kövi Kata Ilona
: Kövi Kata Ilona
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien
: Decker Vivien
Az IT Services Hungary Kft. Integrált minőségügyi rendszerének, valamint minőség- és szolgáltatásmenedzsmentjének bemutatása, elemzése
: Krajer Alexandra
: Krajer Alexandra
A BDI Hungary Kft. Full Service Integration (FSI) ellátási rendszerének bemutatása és elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Similar Items
-
Tárgyi eszköz kezelés és nyilvántartás az iQor Global Services Hungary Kft.-nél
: Németh Éva -
Az iQor Global Services Hungary Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a 2015-2017 évi beszámolók alapján
: Balogh Daniella -
Az iQor Global Services Hungary Kft.-nél a vevőállomány alakulása és a kintlévőségek kezelése, értékelése a számvitelben
: Szalai Alexandra -
A mérleg eltérései a US GAAP és a magyar számviteli törvény előírásai alapján az iQor Global Services Hungary Kft. példáján keresztül
: Kiss Eszter -
Az immateriális javak és tárgyi eszközök elszámolásának sajátosságai a magyar és az amerikai (US GAAP) számvitel előírása alapján az iQor Global Services Hungary Kft. példáján keresztül
: Németh Andrea