A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
Saved in:
Main Author: | Wagner Tamás |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Motiváció Ösztönzési rendszerek Teljesítményértékelés Ügyfélsszolgálat Javadalmazásmenedzsment HR humán erőforrás menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48837 |
Similar Items
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
: Sallai Tamás
: Sallai Tamás
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett
: Kis Nikolett
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea
: Kurbel Andrea
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége
: Csizmadia Dóra
: Csizmadia Dóra
A teljesítményértékelés dolgozói motivációra, valamint hatékonyságra gyakorolt hatása a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati tevékenységeiben
: Pál Katalin
: Pál Katalin
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
A Honvédelmi Minisztérium Költségvetés Gazdálkodási Információs Rendszer Ügyfélszolgálati Rendszer alkalmazásának vizsgálata, további fejlesztési lehetőségei
: Boday Patrik
: Boday Patrik
Pénzügyi terv összeállításnak folyamata a Magyar Telekom Nyrt. Infrastruktúra Szolgáltatások Igazgatóságánál
: Torma Erik
: Torma Erik
Ügyfélszolgálati tevékenység, mint kiegészítő szolgáltatás a közúti gyűjtő szállítmányozásban -problémák és megoldások-
: Papp Vanda
: Papp Vanda
Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe
: Patyi Bernadett
: Patyi Bernadett
Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében
: Bencsik Vivien
: Bencsik Vivien
Fedezet és jövedelem alapú hitelezés, 2006-2008
: Kawka Gábor
Published: (2009)
: Kawka Gábor
Published: (2009)
A dolgozók elégedettsége a NISZ Zrt. Kormányzati Ügyfélvonal Igazgatóságán
: Bindics Klaudia
: Bindics Klaudia
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
Passzív jövedelem források
: Vuncs Felicián
: Vuncs Felicián
A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Az online számlázás és a hozzá kapcsolódó feladatok a Magyar Honvédség Kulturális és Rekreációs Igazgatóságán
: Cseh Ágnes
: Cseh Ágnes
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
: Halász Franciska
: Halász Franciska
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Published: (2023)
: Vojter Noémi
Published: (2023)
A jövedelem hatása a fogyasztói viselkedésre a magyar élelmiszerpiacon.
: Bessenyei Zoltán
: Bessenyei Zoltán
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta
: Egerszegi Márta
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Munkaviszonyból származó jövedelem közterhei (nemzetközi összehasonlítással)
: Földi-Bakos Beáta Mária
: Földi-Bakos Beáta Mária
A magyar önkormányzati rendszer gazdasági alapú tipizálása
: Szennay Áron
: Szennay Áron
A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
: Szoboszlai Renáta
: Szoboszlai Renáta
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
A Magyar Telekom érdekképviseleti rendszere és kollektív munkaügyi kapcsolatai
: Saxa Orsolya
: Saxa Orsolya
A munkaviszonyból származó jövedelem közterhei (nemzetközi összehasonlítással)
: Krupp István
: Krupp István
Jövedelmi helyzet, jövedelem eloszlás vizsgálata statisztikai eszközökkel
: Kovács Renáta
: Kovács Renáta
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
A MUNKAVISZONYBÓL SZÁRMAZÓ JÖVEDELEM ADÓZÁSA A VISEGRÁDI ORSZÁGOKBAN
: Bencsik Gábor
: Bencsik Gábor
A munkaviszonyból származó jövedelem adózása a magyar és nemzetközi szabályokra való tekintettel
: Szőr Vivien
: Szőr Vivien
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina
: Seres Dorina
A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
: Kabók Katalin
: Kabók Katalin
Jövedelmi helyzet, jövedelem eloszlás vizsgálata Magyarországon, statisztikai eszközökkel
: Korsós Ádám István
: Korsós Ádám István
Munkaviszonyból származó jövedelem adózása Magyarországon és Nagy-Britanniában
: Princzes Dóra
: Princzes Dóra
Similar Items
-
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita -
OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
: Sallai Tamás -
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett -
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea -
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília